پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۸۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
عبدالمحمد زاهدی با اشاره به بالا بودن نرخ سود تسهیلات اشتغال فراگیر استان و عدم استقبال از سوی مردم، خواستار کاهش نرخ سود این نوع تسهیلات شد.
شعار سال: عبدالمحمد زاهدی با اشاره به بالا بودن نرخ سود تسهیلات اشتغال فراگیر استان و عدم استقبال از سوی مردم، خواستار کاهش نرخ سود این نوع تسهیلات شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست شورای اداری شهرستان آوج که با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: بالا بودن نرخ سود تسهیلات اشتغال فراگیر با عدم استقبال از سوی مردم روبرو شده که باید نرخ سود این نوع تسهیلات کاهش یابد.

استاندار قزوین ادامه داد: نرخ سود تسهیلات اشتغال 18درصد است و اگر بتوان از یارانه قانونی به این موضوع اختصاص داد، تمامی متقاضیان در استان قزوین از این تسهیلات بهره مند می شوند.

زاهدی خاطر نشان کرد: با شرایط اقتصادی موجود در جهان و تحریم های ایجاد شده فرصت خوبی برای رونق و تقویت تولیدات داخلی به وجود آمده است و در بخش تعاون واحدهای تولیدی خوبی در سطح هستند که می توان با حمایت از آنها سطح تولید و اشتغال را افزایش داد.

وی با اشاره به تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی افزود: باید به بخش درمان و خدمات اجتماعی توجه بیشتری شود، چون هم اکنون پروژه های بزرگی در دست اجرا است که در صورت عملیاتی شدن آنها تعداد بیمه شدگان استان افزایش خواهد یافت و باید امکانات بیمه ای نیز به همین تناسب گسترش یابد.

این مسوول اضافه کرد: می توان در حوزه اشتغال روستایی، واحدهای پرورش مرغ و واحدهای بزرگ حوزه روستایی که بخش عمده ای از اشتغال خود را از دست داده اند را در رسته هایی تعیین شده برای دریافت تسهیلات قرار داد تا با حمایت از آنها اشتغال از دست رفته احیا شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: در طرح کارورزی نیز قزوین با مشکلاتی از جمله عدم تخصیص اعتبارات به سازمان برنامه و بودجه روبرو است که که رفع آن نیازمند اقدام جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد.

زاهدی با اشاره به مشکلات آوج، گفت: شرکت تعاونی توسعه و عمران در این شهرستان راه اندازی شده اما امکان واگذاری پروژه های عمرانی به آنها وجود ندارد که باید در سطح ملی این مشکل را حل کرد تا در سطح استانی بتوانیم پروژه هایی را به آنها واگذار کنیم.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای هیات دولت فرمودند که ما به جد معتقد هستیم دولت می تواند مشکلات را حل کند و باید حمایت لازم از آن صورت بگیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 26 تیر 1397، کدخبر: 730119 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
هنوز هم ولی این نرخ سود نسبت به کشور های دیگر بسیار بالا است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
برای اشتغال که یه تسهیلات بخوای بگیری باید از هفت خوان رستم بگذری م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین