پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۳۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
عبدالمحمد زاهدی گفت: زمینه همکاری تجاری و سرمایه گذاری بسیار مناسبی در استان قزوین با اقلیم کردستان وجود دارد.
شعار سال: عبدالمحمد زاهدی گفت: زمینه همکاری تجاری و سرمایه گذاری بسیار مناسبی در استان قزوین با اقلیم کردستان وجود دارد.

 عبدالمحمد زاهدی در دیدار با معاونان اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق اظهار کرد: به دلیل ظرفیت ها و قابلیت های مختلف از جمله وجود تنوع در تولید و محصولات با کیفیت که استان قزوین دارد، باعث شده تا در همکاری های تجاری، صادرات و سرمایه گذاری زمینه و بستر مناسبی در این منطقه فراهم شود.

استاندار قزوین ادامه داد: دوستی و روابط صمیمانه میان ایران و عراق سابقه دیرینه دارد و باید برای گسترش روابط میان این دو کشور تلاش کنیم.

وی افزود: در امضای تفاهمنامه با اقلیم کردستان عراق زمینه های همکاری تجاری باید بررسی و مورد توجه طرفین قراربگیرد.

زاهدی ابراز کرد: ارتباط خوبی میان سلیمانیه عراق و استان قزوین وجود دارد و همین ارتباط اقتصادی و اعتبار خوب رابطه میان قزوین و سلیمانیه را تقویت می کند.

یاسین رحیم فرج معاون اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق نیز در این دیدار گفت: برای امضای تفاهمنامه تجاری مشترک با استان قزوین آمادگی لازم را داریم و از این ارتباط خرسند هستیم.

معاون اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق اظهار کرد: عراق به ویژه استان سلمیانه علاقمند به ارتباط ویژه با ایران و استان قزوین است و جمهوری اسلامی ایران را حامی مردم اقلیم و عراق می داند.

رحیم فرج ادامه داد: استان قزوین خوشبختانه از استاندار با تجربه ای برخوردار است و تا زمانی که ایشان استاندار سنندج بودند رابطه خوبی میان سلیمانیه و سنندج برقرار بود.

علی اکبر کبیری معاون توسعه امور بازرگانی و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز در این دیدار گفت: از قزوین به 32کشور صادرات صورت می گیرد که 72درصد صادرات آن به عراق بوده است.

کبیری با بیان اینکه عمده محصولات قزوین به سلیمانیه صادر شده است ابراز امیدواری کرد که زمینه همکاری بیشتر 2استان فراهم شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 11 تیر 1397، کدخبر: 724677 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
این استان پتانسیل های زیادی را برای همکاری دارد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
این همکاری های داخل کشور میتونه هم سبب همدلی بیشتر بشه و هم سبب همکاری ها در زمینه قوم ها بشه که اتحاد از بین نره
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین