پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۰۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از امکان بررسی طرح اصلاح قانون تعاون در مجلس خبر داد.
شعارسال: محمدرضا پورابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با رئیس و هیات رئیسه اتاق تعاون گفت: وضعیت شاخص های کلان اقتصادی که در حوزه تعاون تاثیر گذار است از محورهای مهم جلسه مذکور بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر بخشی از واحدهای تعاونی در کشور دچار بحران هستند و این موضوع باید رفع شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: باید نظارت ها در حوزه قوانین مربوط به بخش تعاون موثرتر باشد و اقدامات لازم برای توانمندسازی بخش تعاون و بروزرسانی قوانین انجام شود.

وی افزود: بخشی از مشکلات در حوزه تعاون به دلیل تصدی گیری دولت در اقتصاد است.

پورابراهیمی با تاکید بر لزوم توجه به آموزش در حوزه کارهای تعاونی افزود: لایحه اصلاح بخشی از مواد قانون تعاون به مجلس ارسال شده، اما به دلیل اینکه مجموعه اتاق تعاون با لایحه مذکور موافق نبودند و خود دولت هم نیز در این زمینه تمایل نداشت، بنابراین مقرر شد موضوع برای ارائه لایحه جدید یا تدوین طرح بررسی شود.

ضرورت تقویت بخش تعاون

وی با تاکید بر ضرورت تقویت بخش تعاون افزود: کمیسیون اقتصادی مجلس این آمادگی را دارد لایحه جدید در این رابطه بررسی کند و از نظرات کارشناسی اتاق تعاون استفاده کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:اگر دولت لایحه ارسالی خود در خصوص اصلاح قانون تعاون را پس بگیرد، امکان مطرح شدن طرح در خصوص اصلاح قانون تعاون وجود دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کرمان فردا، تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 96025، www.kermanfarda.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین