پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۸۷۴۰
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضاء هیئت دولت به دنبال اصلاح قانون کار در جهت حمایت بیشتر از بخش خصوصی هستند.

شعارسال: سمیه محمودی در همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان شهرضا اظهار کرد: فرهنگ تعاون در کشور باید اصلاح شود. متأسفانه هنوز مردم ما با مزایای بیشمار ایجاد تعاونی‌ها آشنا نیستند.

وی با اشاره به تسهیلات دولتی برای ایجاد تعاونی‌ها در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته گفت: این تسهیلات زمینه ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی نظام مند در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته را فراهم کرده و باعث ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق می‌شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران اجرایی باید با ایجاد فرهنگسازی مناسب در این بخش و دعوت از کارآفرینان، زمینه تحقق سیاست‌های دولت و حل مشکلات مردم در این بخش را فراهم کنند.

محمودی گفت: در برنامه ششم توسعه به دنبال ایجاد اصلاحات و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی هستیم و امید است با تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد ملی بخشی از این آرزو محقق شود.

وی اضافه کرد: شرکت تعاونی‌های مسکن در شهرستان شهرضا با تکمیل بیش از 1700 واحد مسکونی نشان دادند که ظرفیت و توان زیادی در این بخش دارند بنابراین باید از این امکان بالقوه برای حل معضلاتی نظیر اشتغال نیز استفاده شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21شهریور1395، کدخبر: 95062113628: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین