پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‎غربی گفت: واحدهای نانوایی برتر آذربایجان‌غربی همزمان با روز ملی نان تجلیل می‌شوند.

شعار سال: سلیمان علیزاده با اشاره به برگزاری مراسم استانی تجلیل از واحدهای نانوایی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این مراسم در 22 آبان ماه، مصادف با روز ملی نان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بنابراین تجلیل از نانوایان برتر در هر یک از شهرستان‌ها نیز به صورت جداگانه و حداکثر تا 25 مهر انجام شده و در نهایت از هر شهرستان نیز یک واحد نانوایی که بالاترین امتیاز را کسب کرده است، برای تجلیل در مراسم استانی تا 30 مهر به دبیرخانه کارگروه ساماندهی امور گندم، آرد و نان استان معرفی می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجانغربی بیان کرد: از سوی دیگر در مراسم تجلیل از نانوایان برتر استان، از کارخانجات آردسازی نمونه استان نیز که موفق به کسب امتیاز لازم شده تجلیل می‌شوند.

وی افزود: همچنین از سایر فعالان در حوزه گندم، آرد و نان نیز بنابر تشخیص کارگروه ساماندهی امور گندم، آرد و نان استان تقدیر می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس(استان آذربایجان غربی)، تاریخ 2 مهر 96، کد مطلب: 13960702000072: www.azarbaijan-gharbi.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین