پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۱۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴
مسئول آرد و غله استان البرز گفت: طبق رسالتی که شرکت غله و خدمات بازرگانی استان برعهده ما گذاشته است ، توزیع آرد برای خبازان در اولویت ویژه قرار دارد تا نان شهروندان روزه دار به موقع تأمین شود.

شعار سال: محسن سلیمانی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برای تأمین به موقع نان موردنیاز روزه‌داران توزیع آرد به نانوایی ها تمهیدات لازم اندیشیده شده است گفت: این توزیع در ایام تعطیلات رسمی و غیررسمی ماه مبارک رمضان نیز انجام می‌شود.
وی ادامه داد: طبق رسالتی که شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بر عهده ما گذاشته است، توزیع آرد برای خبازان، به‌ویژه پخت سنگک وبربری برای تأمین نان شهروندان روزه‌دار در اولویت ویژه قرار دارد و حمل آرد برای این واحدها توسط یگانهای ترابری اداره آرد و غلات همه روزه و مخصوصأ در روزهای تعطیل رسمی و غیررسمی انجام می شود تا نانوایان برای تأمین نان مردم با مشکل مواجه نشوند.
سلیمانی افزود: نحوه توزیع و سهمیه‌بندی نیز به اینگونه است که سهمیه هریک از واحدهای نانوایی مشخص‌شده و تنها مسئولیت توزیع آن را داریم و نانوایان وقتی خریدشان را در بانک کارخانه مدنظر خود انجام می‌دهند، این کار به صورت سامانمند در برنامه حمل آرد شرکت مورد نظر قرار می‌گیرد و آن‌ها نیز بر اساس اولویت واریز حمل آرد را انجام می‌دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر این کار از طریق شرکت حمل‌ونقل خلیج‌فارس کرج انجام می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان البرز، تاریخ انتشار 22 خرداد 96، کد مطلب: 13960322000546:www.alborz.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین