پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
یک خباز مازندرانی گفت: با بسته شدن قرارداد اخیر عاملیت توزیع که دارای درآمد چند صد میلیونی ماهانه است به یک شرکت غیربومی واگذار شد.

شعارسال: یک خباز مازندرانی گفت: با بسته شدن قرارداد اخیر عاملیت توزیع که دارای درآمد چند صد میلیونی ماهانه است به یک شرکت غیربومی واگذار شد.

نشست هم‌اندیشی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با تعاونی‌ها و اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه خبازان برخی از شهرستان‌ها به‌منظور بررسی مشکلات صنفی نانوایان و راهکارهای اساسی برای بالا بردن کیفیت نان تولیدی برگزار شد.

در این نشست، محمد جعفری رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 به بیان نکاتی درخصوص وضعیت آرد و ذخیره‌سازی آن، همچنین خرید گندم از کشاورزان استان و میزان پرداخت ریالی به آنان پرداخت.

در ادامه این نشست، حاضران به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند که مهمترین بخش از این نظرات، اعتراض قابل‌توجهی از نانوایان به خروج چند صد میلیونی پول از استان، به‌دلیل انعقاد قرارداد شرکت غله با شرکت تهرانی خلیج فارس جهت حمل و نقل آرد تحویلی به خبازی‌های سطح استان است.

یکی از خبازان معترض، در این خصوص به خبرنگار ما گفت: متاسفانه علی‌رغم اعتراض نزدیک به 2 ساله خبازان به این موضوع، هیچ اقدام موثری صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه در گذشته وظیفه حمل آرد از درب کارخانه تا خبازی‌های استان با عاملان توزیع مازندرانی بود، تصریح کرد: با بسته شدن قرارداد اخیر، که مغایر با اصل 44 قانون اساسی و ماده 110 است، عاملیت توزیع که دارای درآمد چند صد میلیونی ماهانه است به یک شرکت غیربومی واگذار شد.

این خباز مازندرانی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه با عقد این قرارداد و پافشاری شرکت غله بر یکپارچگی این امر در استان، پیامدهای ناخوشایندی در استان به‌دنبال داشته که بیکاری 500 کارگر، خروج پول از استان، واریز کردن بهای آرد قبل از تحویل آن و... از برجسته‌ترین معضلات آن است.

شایان ذکر است خبازان معترض، واگذاری مجدد توزیع آرد را به عاملان مازندرانی و حفظ سرمایه مالی در استان را از مسئولان خواستار شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه جامع اطلاع رسانی بلاغ، تاریخ انتشار: شنبه 26 تیر 1395، کد خبر: 209850، www.bloghnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین