پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین از توزیع بیش از 900 هزار کیلوگرم آرد در بخش‌های مختلف این شهرستان خبر داد.

شعار سال: اصغر محمدپوررحیمی اظهار داشت:در یک ماه گذشته 24هزار و 600 کیسهآردخانه‌پزتوسطاتحادیهشرکت‌هایتعاونیروستاییدرسطحشبکهتحتپوششتوزیعشد.

وی با بیان اینکه هر کیسه آرد روستایی 40 کیلوگرم است، گفت: در این مدت 984 هزار کیلوگرم آرد در بخش‌های مختلف شهرستان قزوین توزیع شد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین در ادامه به تفکیک سهمیه توزیع آردعنوان کرد:این سهمیه در بخش مرکزی 13 هزار و 145 کیسه، شهرستان البرز سه هزار و 403 کیسه،کوهیندو هزار و994کیسه، طارم سفلی یک هزار و868کیسه، الموت شرقی یک هزار و 700کیسه و الموت غربی یک هزار و490کیسهبوده است.

محمدپوررحیمیبا بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف شبکه تعاون روستایی خدمت‌رسانی به روستاییان و اعضا تعاونی است، گفت: در راستای سهولت در توزیع آرد و نهاده‌های مورد نیاز روستاییان این شبکه، نسبت به توزیع آرد خبازی و خانه‌پزی اقدام می‌کند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه در تأمین و توزیع آرد روستایی هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: کاهش رفت و آمد روستاییان به مرکز شهر و بخش‌های تابعه، صرفه‌جویی در وقت و هزینه آن‌ها از مزیت‌های توزیع آرد توسط تعاون روستایی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان قزوین، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422000332:www.qazvin.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین