پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
مسئول نمایندگی شرکت غله سیمرغ و قائم‌شهر با بیان اینکه درجه‌بندی نانوایی‌ها براساس کیفیت نان است، گفت: در حال حاضر، باکیفیت‌ترین نان در مازندران و شهرستان‎های زیرپوشش این اداره، سنگک است.

شعار سال: مسئول نمایندگی شرکت غله سیمرغ و قائم‌شهر با بیان اینکه درجه‌بندی نانوایی‌ها براساس کیفیت نان است، گفت: در حال حاضر، باکیفیت‌ترین نان در مازندران و شهرستانهای زیرپوشش این اداره، سنگک است. هادی امیری در کارگروه آرد و نان سیمرغ با اشاره به اینکه مازندران به عنوان پایلوت کیفیت نان در کشور معرفی شده است، اظهار کرد: تمام همت و تلاش دست‌اندرکاران این بخش نیز برای بالا بردن کیفیت نان در سطح استان است.

وی با بیان اینکه یکی از تصمیمات، تعیین لباس یک‌دست برای کارکنان واحدهای خبازی است، افزود: برای هر شهرستان لباس کار با رنگ خاصی در نظر گرفته شده است که روپوش سفید با نوارهای قرمز برای سیمرغ و روپوش سفید با نوارهای آبی نیز برای خبازان قائم‌شهر در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره غله سیمرغ و قائم‌شهر ادامه داد: در کنار بحث تعیین لباس کار یک‌دست، فعالیت‌های فرهنگی نیز در این شهرستان‌ها انجام شده است که می‌توان به درج شعار «تغذیه سالم با نان سبوس‌دار» بر روی لباس‌های فرم خبازان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همه نانوایی‌ها مکلف به استفاده از لباس فرم هستند، افزود: بازدیدهای دوره‌ای یا سرزده از نانوایی‌ها انجام می‌شود و با واحدهای خبازی که تخلفاتی داشتند، برخورد شده و تذکر داده شد.

عضو کارگروه آرد و نان سیمرغ ادامه داد: تذکرات اداره غله به‌گونه‌ای است که فرصتی به خبازان برای رفع تخلف داده می‌شود، لذا هر خبازی که نخواهد همکاری لازم را با اداره غله داشته باشد نیاز به برخورد جدی دارد و در کنار جریمه نقدی و تعزیراتی با کاهش سهمیه نان رو‌به‌رو می‌شود.

امیری از برگزاری کلاس آموزش فنی‌وحرفه‌ای در سیمرغ خبر داد و گفت: اواسط هفته آینده با هدف افزایش کیفیت نان برای خبازان این شهرستان، کلاس‌های مذکور برگزار و در پایان دوره به خبازان گواهی مهارت داده می‌شود.

مسئول نمایندگی شرکت غله سیمرغ و قائم‌شهر بیان کرد: سنگک باکیفیت‌ترین نان موجود در مازندران بوده و تلاش‌هایی برای بسته نشدن این واحدها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: درجه‌بندی و رتبه‌بندی واحدهای خبازی در سیمرغ در دستور کار اداره غله قرار دارد و واحدهای نانوایی از درجه یک تا چهار تقسیم می‌شوند.

امیری از پرداخت وام خرید آرد به واحدهای خبازی‌ خبر داد و گفت: این تسهیلات از طریق بانک سپه به خبازانی که از طریق سامانه بانک سپه نسبت به پرداخت خرید دو مرحله‌ای آرد اقدام می‌کنند، پرداخت می‌شود. وی تصریح کرد: واحد‌های خبازی که متقاضی دریافت وام هستند، براساس مقدار سهمیه اولویت‌بندی و به بانک معرفی می‌شوند.

مسئول شرکت غله سیمرغ و جویبار در پایان گفت: نانواها برای تعطیلی واحد خبازی خود از طریق اداره غله برای دریافت مرخصی اقدام کنند.

اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري شمال، تاریخ انتشار سه شنبه 2۸ مهر 1394، کد مطلب: 123858 : www.shomalnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین