پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه گفت: 16 واحد صنفی متخلف خبازی به علت عدم رعایت کیفیت نان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
شعارسال: سید باقر افشین ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار شهرستان از راه‌اندازی پنج واحد جدید خبازی در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این واحدها در راستای خدمات‌رسانی مطلو‌ب‌تر و با توجه به نیاز روستاها به چرخه فعالیت واحدهای خبازی افزوده شدند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با بیان اینکه بیشترین گزارش مردمی درباره تخلفات واحدهای خبازی گزارش می‌شود، افزود: طی یک ماه گذشته 16 واحد صنفی خبازی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

افشین عمده تخلف این واحدها را در مورد کیفیت پایین نان عنوان و تصریح کرد: از هشت هزار و 374 مورد بازرسی که از ابتدای امسال انجام شده 627 فقره پرونده تخلف شناسایی و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مسؤول همچنین از کشف تخلف در واحدهای فروش کود شیمیایی خبر داد و گفت: در پی گزارش مردمی و با هماهنگی جهاد کشاورزی چهار عامل توزیع و فروش کود شیمیایی که کود تقلبی و با قیمت بالا به کشاورزان عرضه می‌کردند شناسایی و پرونده تخلف آ‌نها به تعزیرات ارسال شد.

افشین افزود: توزیع سیلندر گاز مایع هم با تخلفاتی از قبیل عدم رعایت قیمت مصوب در بخش‌های چاروسا و دیشموک روبرو بوده که این افزایش قیمت ناشی از هزینه حمل تشخیص داده شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کدخبر: 13951127001137، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین