پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
رئیس مرکز نظارت و بازرسی‌سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌سمنان از انجام ۱۱ هزار و ۹۲۸ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان در ۱۱ ماهه امسال خبر داد.
شعارسال: مهدی یحیایی اظهار داشت: از این تعداد بازرسی صورت گرفته تعداد 603 فقره پرونده تخلف با عناوین کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و غیره تشکیل‌شده است.

وی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ‌بر 494 میلیون ریال عنوان کرد و گفت، این پرونده‌ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی‌شده‌اند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه اظهار داشت: در این بازرسی‌ها که با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی در استان توسط 12 بازرس و کارشناس واحد آرد و نان این سازمان انجام می‌گیرد با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی‌کنند و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه می‌کنند به‌شدت برخورد می‌شود.

یحیایی خاطرنشان کرد: شهروندان سمنانی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 464067، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین