پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
یک عضو شورای اسلامی شهر سمنان از پذيرفته شدن استعفای شهردار سمنان در جلسه امروز اعضای شورای اسلامی شهر سمنان خبر داد.

شعارسال: عباس آلبويه با اعلام اين خبر گفت: در پی اعلام استعفای دكتر شربتدار، شهردار سمنان كه روز گذشته صورت گرفت، اعضای شورای اسلامی شهر سمنان صبح امروز در جلسه رسمی اين موضوع را بررسی كردند.

وی افزود: در پايان استعفای شهردار سمنان از سوی اعضای شورای اسلامی شهر سمنان پذيرفته شد و سرپرست جديد شهرداری سمنان نيز معرفی شد.

رئیس پیشین شورای اسلامی شهر سمنان اضافه كرد: دهرويه معاون پشتيبانی شهرداری سمنان، به عنوان سرپرست جديد شهرداری سمنان معرفی شد.

آلبويه در پاسخ به سوالی در خصوص علت استعفای شهردار سمنان خاطرنشان كرد: شورای اسلامی شهر سمنان و شهرداری سمنان به اين نتيجه رسيدند که دکتر شربتدار در کرسی شهرداری نماند و شهردار سمنان نيز استعفای خود را اعلام كرد و از سوی اعضای شورای شهر پذيرفته شد.

رئيس پیشین شورای اسلامی شهر سمنان از ارائه توضيحات بيشتر در خصوص علت استعفای شهردار سمنان خودداری كرد و اين موضوع را به زمان ديگری موكول كرد.

محمدکاظم شربتدار شهردار مستعفی سمنان، شب گذشته در جلسه‌ای با معاونین خود ضمن اعلام استعفای خود، تصریح کرد: شرایط برای ادامه همکاری وی با اعضای شورای چهارم شهر سمنان فراهم نیست.

شهردار مستعفی سمنان که پیشتر با انتقاد از عدم همکاری اعضای شورای شهر مرکز استان، شبهه‌هایی را متوجه عملکرد برخی اعضای شورا کرده بود، در آخرین اظهار نظر خود ضمن گلایه از اعضای این شورا، گفته بود که اعضای شورای چهارم خلف وعده کرده و از شهردار سمنان پشتیبانی لازم را نداشته‌اند.

شربتدار که شب گذشته و در آخرین روز مانده به جلسه شورا که گفته می‌شد قرار است در آن شهردار سمنان عزل شود، به طور رسمی استعفای خود را اعلام کرد تا دست نمایندگان پارلمان شهری سمنان برای انتخاب شهردار جدید باز باشد.

به هر حال امید است ؛ تصمیم اعضای پارلمان شهری سمنان، در راستای تامین منافع شهروندان سمنانی باشد که معمولا در چنین مواقعی بیش از همه متضرر می شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا استان سمنان، تاریخ سه شنبه 26 آبان 1394، کد مطلب: 5-3992-948،www.semnan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین