پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۹۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای ساخت یک پالایشگاه 700 میلیارد ریال اعتبار نیاز است در حالی که تنها برای 300 نفر اشتغال ایجاد می شود اما با یک سوم این هزینه در حوزه کشاورزی می توان برای 3000 نفر شغل ایجاد کرد.

شعار سال: علی محمد احمدی در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی که با حضور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با بیان اینکه برنامه پنج ساله توسعه همه جانبه استان تدوین و به شهرستان ها ابلاغ شده است افزود: با اجرای این برنامه فرصت برابری برای خدمت رسانی و رعایت عدالت نسبی فراهم خواهد شد.

احمدی بیان کرد: باید سعی شود همه شهرستان ها با توجه به ظرفیت های خود با شتاب قابل توجهی پیش بروند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهرستان بهمئی از ظرفیت های انرژی، آب، کشاورزی ‍و گردشگری برخوردار است که با معرفی این ظرفیت ها و سرمایه گذاری های مناسب می توان بیش از پیش به توسعه آن کمک کرد.

احمدی با اشاره به همجواری این شهرستان با استان خوزستان تصریح کرد: سعی شود با الگوپذیری از روش های توسعه این استان زمینه اشتغال و رونق کسب و کار در این شهرستان مهم را فراهم کرد.

وی این شهرستان را نگین اتصال استان به مرکز کشور و بنادر جنوب برشمرد و ادامه داد: همسایگی با استان های بزرگی همچون فارس و خوزستان می تواند این شهرستان را به یکی از شهرستان های ممتاز استان تبدیل کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد واگذاری اراضی شهرستان بهمئی در گذشته را کم سلیقگی دانست و عنوان کرد: باید با اصلاح این قوانین رونق و امید را به مردم بازگرداند.

احمدی از مکاتبه با وزیر راه در خصوص وضعیت اراضی بهمئی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: دو نیروگاه 500 مگاواتی در دو شهر دهدشت و گچساران با رایزنی با سرمایه گذار نیمه دولتی در آینده نزدیک احداث می شود.پروژه خط انتقال آب به شهرستان بهمئی نیز با ظرفیت 15 هزار مترمکعب به زودی در شهرستان به بهره برداری می رسد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: استقرار ادارات مختلف و رایزنی برای راه اندازی شعبه های بانک های دولتی و تجاری نیز از دیگر اقداماتی است که در اسرع وقت در دستور کار است.

وی بهره برداری از بیمارستان 32 تختخوابی بهمئی را یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان خواند و ادامه داد: این بیمارستان باید هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد رایزنی با وزیر بهداشت و درمان را یکی دیگر از راهکارهای سرعت بخشی به روند این طرح بهداشتی و درمانی عنوان و اضافه کرد: به زودی با وزیر در این خصوص مکاتبه کرده و زمینه تکمیل این طرح مهم را فراهم می کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 15 آبان 96 ، کد مطلب: 96081508699: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
متاسفانه اقتصاد ما شدیدا متکی به نفته و پالایشگاه هم جز لاینفکی از صنعت نفت.مهم ترین وظیفه ی دولت های پیش رو میتونه خروج تدریجی کشور از این اقتصاد تک بعدی باشه.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین