پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۸۷۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در راستای شناسایی، صادرات محصولات و اعطای تسهیلات مالی و اعتباری سیاست مسئولان استان حمایت از واحدهای تولیدی فعال و کمک به واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد است.

شعارسال: هاشم مظفری در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: در مورد طرح احداث واحدصنعتی در اراضی ملی بخش سه استان در شهرستان نمین اداره کل محیط زیست استان حداکثر ظرف یک هفته پس از دریافت گزارش توجیهی زیست محیطی پروژه شرکت پتروساین، در صورت رعایت ضوابط زیست محیطی نسبت به صدور بلامانع بودن زیست محیطی اقدام خواهد کرد.

وی افزود: بر اساس توافقات اولیه بین شرکت پتروساین و مدیریت شهرک‌های صنعتی استان، شهرک صنعتی پس از اخذ هزینه‌های انجام شده و بر اساس نظریه کارشناسی از بناهای ایجادی در میزان اراضی درخواستی این شرکت، حداکثر ظرف مدت 10 روز نسبت به صدور بلامانع بودن واگذاری اعیانی اقدام کند و به دلیل عدم وجود زون‌های نفت و گاز در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل ، مقرر شد تا امور اراضی استان بدون اخذ نظر مجدد شهرک صنعتی استان، نسبت به واگذاری زمین مورد نظر بر اساس ضوابط مربوطه حداکثر ظرف مدت یک هفته اقدام کند.

مظفری از بررسی مشکل متقاضیان احداث باغ تالار و مجتمع خدماتی رفاهی خبر داد و گفت: در مورد طرح سرمایه‌گذاری مربوط به احداث باغ تالار در جاده اردبیل به خلخال واقع در روستای رضی آباد با بررسی های مشخص شد که محل پیشنهادی در محدوده طرح هادی قرار نگرفته و باید مقید به ضوابط و شرایط اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان باشد.

وی با اشاره به بررسی مجدد دلایل مخالفت این اداره کل با اجرای طرح مبنی بر عدم رعایت حدقل فاصله سه کیلومتری با مجتمع خدماتی رفاهی موجود در این محور و عدم رعایت حداقل فاصله یک هزار متری از محل تقاطع در بزرگراه ها و آزادراه‌ها بیان کرد: راهداری تنها راهکار قابل اجرا را استفاده از راه روستایی رضی آباد اعلام کرده و مدیر امور اراضی استان نیز اجرای طرح را در زمین مورد نظر ملزم به بررسی و اعلام نظر دستگاه مربوطه از جنبه درجه بندی زمین دانسته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود: در نهایت مقرر شد اداره امور اراضی استان پس از انجام بررسی های لازم، نظر نهائی خود را در زمینه درجه بندی زمین به لحاظ آبی یا غیرآبی پیشنهادی متقاضی برای اتخاذ تصمیم نهایی به این مرکز اعلام کند.

وی در مورد احداث مجتمع خدماتی و رفاهی در محور اردبیل به نمین تصریح کرد: با توجه به بررسی‌ها و توافقات به عمل آمده مبنی بر مساعدت اداره امور اراضی استان در زمینه اخذ عوارض تغییر کاربری محل پیشنهادی، پس از بحث و بررسی مجدد و بیان اینکه عوارض مأخوذه فقط باید از مساحت تعیین شده برای احداث واحد خدمات خودرویی پروژه دریافت شود، تصمیم اعضای جلسه بر آن شد تا اداره امور اراضی استان در خصوص دریافت عوارض تغییر کاربری برای مساحت اعلامی متقاضی به منظور ایجاد واحد خدمات خودرویی مساعدت لازم را انجام دهد.

مظفری با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: در راستای شناسایی، صادرات محصولات و اعطای تسهیلات مالی و اعتباری سیاست مسئولان استان حمایت از واحدهای تولیدی فعال و کمک به واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30مهر1396، کدخبر: 1552540: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین