پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۶۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
استاندار اردبیل گفت:با توجه به نبود شهرک صنعتی در برخی شهرستان‌های استان اقدامات لازم در راستای تامین زمین برای راه‌اندازی این شهرک‌ها در آنها انجام می‌شود.

شعار سال: اکبر بهنامجو روز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل افزود: در شهرستان‌هایی هم که فضای شهرک‌های صنعتی اشباع شده، فازهای جدیداین شهرک‌ها احداث می‌شود.

وی بیان کرد:احداث واحدهای مازاد در استان از جمله کارخانه‌های آردسازی به دلیل اشباع آن در استان مشکلات بعدی از جمله نداشتن توجیه اقتصادی برای مجری طرح را دارد.

او تاکید کرد که کارخانه‌هایآردسازی در استان از چند سال گذشته اشباع شده و نیازی به احداث دوباره این قبیل واحدها نیستو برای صدور مجوزدر خصوص احداث این کارخانه‌هاباید کارشناسی‌های لازم انجام گیرد.

استاندار اردبیل در این جلسه به تدوین طرح مطالعاتی سازگاری با کم‌آبی در استان اشاره کرد و خواستار بررسی‌های کارشناسی در این خصوص شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این جلسه با اشاره به قرار گرفتن در فصل تنظیم لایحه بودجه خواستار پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص اعتبار مورد نیاز طرح‌های استان شد.
داود شایقی افزود: لایحه بودجه سال ۹۹ نیمه اول آذرماه به مجلس می‌رود و لازم است مدیران تلاشلازم در خصوص جذب اعتبار را انجام دهند.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات در سال‌جاری در بخش‌های مختلف گفت: بخش‌های راه ، فرودگاه ، راه آهن ، بخش تروما و جاده سرچم از اعتبارات ویژه ای در سال‌جاری بهره‌مند شده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 4 آبان 98، کد مطلب: 83531136: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین