پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۴۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
استاندار اردبیل گفت: مقدمات اتصال شهرک صنعتی به راه آهن اردبیل در حال انجام است. استاندار اردبیل در سفر به نمین با تنی چند نفر از اهالی و سرمایه گذاران این شهرستان دیدار و نسبت به رفع مشکلات آنان قول مساعد داد.

شعار سال: اکبر بهنام جو در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان نمین افزود: با اتصال این خط به شهرک صنعتی ، نمین نیز به این شبکه متصل می شود.

وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم انجام گرفته ۳۰ درصد هزینه این اتصال توسط شهرک های صنعتی و ۳۰ درصد نیز توسط منطقه ویژه و مابقی نیز از سایر محل های دیگر تامین می شود.

استاندار اردبیل بیان کرد‌: با اتصال خط آهن اردبیل به شهرک صنعتی نقل و انتقال تولیدات استان نیز به راحتی ممکن می شود.

بهنام جو با اشاره به آغاز عملیات اجرایی چند واحد صنعتی ، پست تولید برق صنعتی ، گلخانه و سردخانه در نمین ، فعالان اقتصادی را سربازان پیشرو جنگ اقتصادی دانست.

وی افزود: بار اصلی مبارزه در جنگ اقتصادی بر دوش فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران است و در شهرستان نمین هم سرمایه گذاری های قابل توجهی در حال اجرا می باشد.

بهنام جو اظهار کرد: باید از هر فرصتی در راستای رفع مشکلات سرمایه گذاری ها استفاده کرده تا راه تولید را هموار کنیم.

استاندار اردبیل اقدامات اقتصادی و سرمایه گذاری در نمین را مناسب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این طرح ها بیکاری در این شهرستان به حداقل برسد.

وی در ادامه  با اشاره به رفع مشکل آب شرب عنبران به عنوان مطالبه مردم این شهرستان از تصویب اعتبار لازم در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

بهنام جو بیان کرد: تلاش می کنیم با جذب این اعتبار در سال آینده اقدامات آبرسانی به این شهرستان ها را اجرا کرده تا مشکل کمبود آب این مناطق برطرف شود.

استاندار اردبیل در سفر به نمین با تنی چند نفر از اهالی و سرمایه گذاران این شهرستان دیدار و نسبت به رفع مشکلات آنان قول مساعد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1398، کدخبر: 960182، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
بار اصلی مبارزه در جنگ اقتصادی بر دوش فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین