پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
استاندار البرز گفت: احیای واحدهای تولیدی استان امری الزامی و حائز اهمیت است که با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شود.

شعار سال: محمدعلی نجفی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی و دارویی شهرک صنعتی سیمین دشت برگزار شد، بابیان اینکه سال ۵۹ کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه و آهنگ جنگ در این مرز و بوم‌ سروده شد، اظهار کرد: انقلاب نوپای ایران در آن زمان با مشکلات مختلفی مواجه بود، علی‌رغم اینکه عده‌ای از این فضا ناامید شده بودند اما برخی از تولیدکنندگان در این بازه زمانی فعالیت خود را ادامه دادند.

وی با اشاره به اینکه تنگناهای جدی در بخش‌های تولیدی استان و کشور وجود دارد، افزود: بیان این مشکلات توسط مسئولان در حافظه تولیدکنندگان قرار می‌گیرد، باید به‌طور جد در مقابل جوانان این استان مسئولانه‌تر از قبل وارد عمل شویم.

نجفی به بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اشاره کرد و یادآور شد: در برابر تمامی افراد جامعه، جوانان ازجمله فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مسئول هستیم و بایستی نسبت به ایجاد اشتغال این افراد با اهتمام بیشتری نسبت به گذشته وارد عمل شویم.

استاندار البرز بابیان اینکه امکانات خوبی در بخش علمی و فناوری استان البرز وجود دارد که باید از این ظرفیت و توانایی در راستای توسعه استان بهره لازم را برد، تصریح کرد: همه مدیران موظف هستند تمام تنگناهای موجود در بخش تولید را با جدیت هر چه تمام‌تر برطرف کنند تا مسیر ایجاد اشتغال بدون دغدغه‌ای توسط جوانان با اندیشه طی شود.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد بستر لازم برای فعالیت تولیدکنندگان در سطح استان، یادآور شد: تولیدکنندگان نباید به‌هیچ‌عنوان نگرانی داشته باشند، در رابطه با حمایت از تولید پرده و حیایی را مدنظر قرار نمی‌دهم و در این بخش با توان صددرصدی حرکت خواهم کرد.

نجفی تأکید کرد: در سال‌هایی که با شعار و هدف اقتصاد مقاومتی قرار داریم نباید حتی یک واحد تولیدی نیمه فعال و غیرفعال در استان وجود داشته باشد، احیای این دسته از واحدهای تولیدی امری الزامی و حائز اهمیت است که باید با جدیت پیگیری و اجرایی شود

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 1 آبان 96، کد مطلب: 4122916:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین