پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۵۶۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: بیش از 10 هزار و 80 پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی در استان صادر شده که این نشان از توجه این اداره‌کل به استاندارد و کیفیت است.

شعار سال: محمودرضا طاهری در مراسم تجلیل از واحدهای تولیدکننده نمونه استاندارد که پیش از ظهر امروز با حضور نیره پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد، عبدالمحمد زاهدی استاندار و جمعی از مسؤولان و مدیران واحدهای صنعتی در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، با بیان اینکه با رعایت استاندارد می‌توان سلامت تولید و جامعه را تضمین کرد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اداره‌کل استاندارد استان قزوین صیانت از حقوق مردم بوده که امیدواریم بتوانیم در این زمینه بیش از پیش تلاش کنیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت بالای استان قزوین در تمام عرصه‌ها توجه به پروانه استاندارد از موضوعاتی بوده که اداره‌کل استاندارد استان قزوین به آن توجه داشته است و در این زمینه سال گذشته 550 واحد تولیدی تحت پوشش استاندارد اجباری قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد استان قزوین با بیان اینکه هیچ کالای غیراستانداردی در استان قزوین تولید نمی‌شود، اضافه کرد: همچنین بیش از 10 هزار و 80 پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی صادر شده که این نشان از توجه این اداره‌کل به استاندارد و کیفیت است.

طاهری مطرح کرد: از 550 واحد تولیدی که مشمول استاندارد اجباری است، فقط یک درصد از آنان پروانه ندارد که این واحدها یا تعطیل و یا پروانه آن‌ها باطل شده است.

این مسؤول یادآور شد: تمام واحدهای تولیدی فعال در استان قزوین دارای پروانه بوده که این نشان از توجه اداره‌کل استاندارد به موضوع استانداردسازی است.

مدیرکل استاندارد استان قزوین خاطرنشان کرد: در استان 117 مورد پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شده که این نشان از افزایش 140 درصدی در بخش استاندارد است.

طاهری با اشاره به بخش استانداردسازی انرژی در استان قزوین عنوان کرد: در این زمینه هم فرآیند تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و بیش از 100 مورد گواهینامه استاندارد انرژی در استان صادر شده است.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات اداره‌کل استاندارد استان قزوین می‌توان به نمونه‌برداری از دو هزار و 476 واحد تولیدی و 281 بخش از بازار و اصناف و همچنین هشت هزار و 984 مورد بازرسی از اصناف اشاره کرد.

مدیرکل استاندارد استان قزوین با اشاره بهاستاندارد بودن محصولات ادامه داد: در خصوص نازل‌های سوخت هم بازدیدهای صورت گرفته است که می‌توان به بازدید دو هزار و 632 مورد اشاره کرد.

گفتنی است در این مراسم از 22 واحد تولیدکننده نمونه استاندارد در بخش‌های مختلف تجلیل شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 2 آبان 96، کد مطلب: 13960802001235:www.qazvin.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین