پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۸۱۱
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی گفت: در یک سال گذشته 92 پروانه کاربرد علامت استاندارد در این استان به علت رعایت نکردن موارد قانونی، تعلیق یا ابطال شده است.

شعار سال: منصور جلایر افزود: 76 پروانه کاربرد علامت استاندارد باز این تعداد اطل شده و 16 پروانه نیز به حالت تعلیق درآمده است.
وی اضافه کرد: در صورت ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد، واحد تولیدی باید مراحل بهبود کیفیت را طی کرده و پس از آن درخواست گواهینامه مجدد کند ولی در حالت تعلیق، گواهی صادره تعلیق می شود.
وی اظهار کرد: در این مدت هزار و 86 مورد نمونه برداری توسط اداره کل استاندارد در آذربایجان غربی انجام شده که از این تعداد، 86 مورد مربوط به واحدهای تولیدی، 778 مورد نمونه برداری از بازار و 222 مورد نیز نمونه برداری از اقلام صادراتی و وارداتی بوده است.
وی ادامه داد: در یک سال گذشته ‌947 واحد تولیدی در استان مشمول مقررات استاندارد اجباری و تحت پوشش اداره کل استاندارد بود که از این تعداد 766 واحد فعال است.
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی از صدور 558 گواهینامه صادراتی در آذربایجان غربی در این مدت خبر داد و گفت: 15 هزار و 866 مجوز وارداتی نیز در این مدت صادر شد.
جلایر افزود: لوازم خانگی، انواع قطعات خودرو، مواد شیمیایی، اقلام الکترونیکی و خودروهای سنگین از جمله مواد وارداتی بودند که برای آنها مجوز صادر شده است.
وی گفت: در یک سال گذشته 178 پروانه کاربرد علامت استاندارد در آذربایجان غربی صادر و 237 پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز تمدید شد.
یکهزار و 102 فرآورده مشمول استاندارد اجباری در آذربایجان غربی وجود دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار 3 خرداد 96، کد مطلب: 82543865: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین