پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
رییس اداره استاندارد شهرستان زابل عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون پنج میلیون و ۶۵۱ هزار و ۴۶ کیلوگرم کالای صادراتی استاندارد از شهرستان زابل به کشور افغانستان صادر شده است.
شعارسال: مهدی سرگزی گفت: از ابتدای سال تاکنون مقدار پنج میلیون و ۶۵۱ هزار و ۴۶ کیلو گرم انواع کالاهای صادراتی شامل خرما، فرش و کشمش به کشور افغانستان صادر شده است.

وی افزود: این مقدار کالا به ارزش ۱۷۶ میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۴۴ هزار و ۶۸۲ ریال پس از نمونه برداری، آزمون و تطبیق با استانداردهای ملی طی ۲۲۲ فقره گواهینامه استاندارد به کشور افغانستان صادر شد و تعداد ۱۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد از استان های مربوطه استعلام و محموله مورد بازدید قرار گرفت.

رییس اداره استاندارد شهرستان زابل ابراز داشت: در طی این مدت در آزمایشگاههای استاندارد زابل تعداد ۶۴ نمونه فلزات گرانبها (طلا) مورد آزمون قرار گرفته است.

سرگزی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون تعداد یک هزار و ۶۶۷ مورد بازدید فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی و مراکز عرضه و توزیع کالا در شهرستان مذکور انجام شده است.

وی تصریح کرد: در طی این مدت تعداد پنج هزار و ۶۵۰ سیلندر ۱۱ کیلویی گاز معیوب نوسازی و تعداد ۱۶ هزار و ۷۸۰ شیر سیلندر گاز تعویض شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری اوشیدا، تاریخ انتشار: شنبه 24 مهر 1395، کدخبر: ۵۴۳۳۱، www.oshida.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین