پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: در ارزیابی‌های انجام شده از آزمایشگاه‌های همکار اداره‌کل استاندارد گواهی تایید صلاحیت این آزمایشگاه‌ها دوباره تمدید شد.

شعار سال: داوود کارگرزاده اظهار کرد: در سه ماه سوم امسال، تعداد 13 مورد کمیته فنی در زمینه تأیید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار در استان زنجان برگزار شده که از این تعداد 12 مورد مربوط به تمدید گواهی‌نامه تأیید صلاحیت و یک مورد نیز مربوط به افزایش دامنه بوده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین در سه ماهه سوم امسال نیز 24 مورد ارزیابی از آزمایشگاه‌های همکار در استان زنجان صورت گرفته است که چهار مورد عدم انطباق مشاهده شده که خوشبختانه با رفع موارد عدم انطباق همه ارزیابی‌های مربوط به دوره تمدید، منجر به تمدید دوباره گواهینامه‌های تأیید صلاحیت شد و در حال حاضر همه آزمایشگاه‌های همکار اداره‌کل استاندارد تایید صلاحیت شده و گواهی‌نامه تایید صلاحیت را دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در سه ماهه سوم امسال نیز یک مورد متقاضی آزمایشگاه همکار در زمینه آزمون دوره‌ای مخازن گاز خودروهای سواری در این استان وجود داشته که مراحل ارزیابی آن نیز در دست اقدام است و در صورت تایید همه مراحل کار، صلاحیت این آزمایشگاه برای آزمون مخازن گاز خودروها که امری بسیار مهم است تایید خواهد شد.

کارگرزاده در رابطه با بازرسی‌هایی که از سیلندرهای گاز انجام شده است، یادآور شد: به منظور بالا بردن سطح ایمنی سیلندر گاز مایع و امنیت هم‌وطنان در پی بازرسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان اداره‌کل استاندارد استان زنجان از تأسیسات سیلندر پرکنی در استان زنجان، تعداد پنج‌هزار عدد شیر سیلندر جهت معدوم و ذوب کردن، جمع‌آوری شد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان، خاطرنشان کرد: این امر در راستای اجرای استاندارد ملی ایران به شماره 841 و نیز حفظ امنیت و ایمنی شهروندان، هم‌وطنان و در جهت نوسازی سیلندرهای گاز مایع، توسط کارشناسان این اداره‌کل صورت گرفته است، زیرا حوادثی که توسط این سیلندرها اتفاق می‌افتد نتایج جبران‌ناپذیری را به همراه داشته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 11 دی 95، کد مطلب: 9510-9114-5: www.zanjan.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
مبارک باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین