پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت:‌ عملکرد آزمایشگاه‌های همکار تأیید صلاحیت شده استاندارد در استان اردبیل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
شعار سال: هاشم علایی صبح امروز در جلسه بررسی فعالیت آزمایشگاه‌های همکار تایید صلاحیت شده استاندارد در استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 16 آزمایشگاه معتبر همکار استاندارد در استان اردبیل در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه این آزمایشگاه‌ها در حوزه صنایع غذایی، اوزان و مقیاس‌ها، ساختمانی و معدنی، شیمیایی، شناسایی گوهرهای رنگی، صنایع سلولزی، پلیمری و کالیبراسیون در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: عملکرد این آزمایشگاه‌ها به صورت ادواری و در طول سال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
علایی بیان کرد: در سه ماهه امسال درخواست تمدید صلاحیت سه آزمایشگاه همکار استان در زمینه‌های مصالح ساختمانی و عیارسنجی مصنوعات طلا در کمیته فنی تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به نظر این کمیته رای به تمدید گواهی‌نامه آنها داده شد.
مدیرکل استاندارد استان اردبیل توضیح داد: در طول سه ماهه نخست امسال یک مورد آزمایشگاه همکار در زمینه بازرسی و آزمون دوره‌ای سیلندرهای فولادی بدون درز نیز تأیید صلاحیت شده است.
وی با اشاره به اینکه بازنگری تمام گواهینامه‌های آزمایشگاه‌های همکار تأیید صلاحیت شده، در دستور کار کارشناسان این ادارهکل قرار دارد، افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد 12 مورد بازدید فنی از آزمایشگاه‌های تأیید صلاحیت شده بخش خصوصی، انجام شده است.
علایی اظهار کرد: به منظور نظارت بیشتر بر نحوه فعالیت آزمایشگاه‌های تأیید صلاحیت شده در استان، هرگونه افزایش دامنه فعالیت‌های آزمایشگاهی نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت مثبت بودن نتایج ارزیابی، نسبت به تمدید گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه‌ها قدام می‌شود.
مدیرکل استاندارد استان اردبیل در پایان متذکر شد: آزمایشگاه‌های همکار استاندارد، آزمایشگاه‌هایی از بخش‌های خصوصی و یا دولتی هستند که در راستای اصل 44 قانون اساسی و برونسپاری بخش تصدی‌گری و با رعایت شرایط استاندارد در زمینه آزمایش کالاها و صدور نتیجه آزمون با سازمان ملی استاندارد همکاری می‌کنند.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 18 تیر 96 ، کد مطلب: 1459475:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین