پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
مدیرکل استاندارد استان یزد با تاکید بر اینکه استفاده از محصولات استاندارد باید در جامعه فرهنگ سازی شود، گفت: برای باورپذیری مردم و جلب اعتماد آنها باید جایگاه استاندارد را ارتقا دهیم.

شعار سال: محمدحسین ماجدی اردکانی در دیدار با مشاور استاندار یزد اظهار داشت: روابط عمومی‌های دوایر و شرکت‌های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و موسسات عمومی غیردولتی نقش بسیار مهم و اثرگذاری در اشاعه فرهنگ استاندارد دارند اما متاسفانه در بخش‌هایی از جامعه، رعایت استاندارد و کیفیت کمرنگ است و مردم آنگونه که شایسته جامعه اسلامی ما است، نتوانسته‌اند از مزایای گرایش به سمت استاندارد مطلع و بهره‌مند باشند.

وی افزود: به نظر می رسد مردم هنوز به خوبی استاندارد را باور نکرده اند که البته در این زمینه قصور اصلی را از خود می دانیم و معتقدیم برای تغییر این شرایط، لازم است استاندارد از وضعیت کنونی خود یک پله بالاتر برود که در این صورت به طور قطع شهروندان استفاده کافی را از این مقوله خواهند برد.

ماجدی اردکانی تصریح کرد: بنابراین به دنبال طرح‌ها و راهکارهایی هستیم که بتوانیم با صرف کمترین هزینه و یا حتی بدون هزینه، فرهنگ استاندارد را در بین طبقات مختلف جامعه انتشار دهیم.

وی تاکید کرد: همگان می دانند که طبق بند ۲۴ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، تمام تولیدات داخل باید زیر پوشش استاندارد قرار گیرند ضمن اینکه در ترویج استانداردها نیز باید همت لازم به کار گرفته شود.

مدیرکل استاندارد استان یزد عنوان کرد: از آنجا که تاکنون در راستگویی به مردم دارالعلم و دارالعباده یزد دریغ نکرده ایم، به صراحت اعلام می‌کنیم که مجموعه اطلاع رسانی و ترویج اداره کل استاندارد استان یزد به تنهایی قادر نخواهد بود بار سنگین تبلیغ و ترویج استانداردها را به دوش بکشد از اینرو از تمام مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دیگر دوایر و شرکت های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و موسسات عمومی غیر دولتی می خواهیم تا در راه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد ما را یاری کنند.

ماجدی اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: خوشبختانه با همت مسئولان و دست اندرکاران، در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، توسط سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (یونسکو) شهر یزد ثبت جهانی شد که به طور قطع از این پس شاهد حضور ایرانگردان و جهانگردان بیشتری در مقایسه با گذشته در این منطقه خواهیم بود.

وی افزود: در حوزه‌ها و مکان های مختلف از قبیل بازار، خیابان‌ها و کوچه ها، آسانسورها، پارک‌ها و بوستان‌ها، صنایع دستی، هتل‌ها و مهمان سراها، حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری، رستوران‌ها و دیگر موارد امور و کالاها باید استاندارد باشند تا میهمانان با خاطری آسوده به این شهر سفر کنند بنابراین برای محقق شدن این مهم، ایده‌ها و اقدامات روابط عمومی های مرتبط می تواند بسیار موثر و کارگشا باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 15 مهر 96، کد مطلب: 4107023: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین