پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
مدیرکل استاندارد گلستان از آغاز به کار همایش ملی منطقه‎ای حوزه معاونت ارزیابی کیفیت به میزبانی مرکز گلستان خبر داد.

شعار سال: محمود فرمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: همایش ملی منطقهای حوزه معاونت ارزیابی کیفیت با حضور معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران با حضور شش استان مجاور از صبح امروز آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: امروز استانهای شرکت کننده در این همایش به بیان گزارشات عملکردی و مشکلات خود در حوزه صادرات و واردات و استانداردسازی خدمات میپردازند و فردا نیز بازدید از گمرک اینچه‌برون را در دست برنامه داریم.

مدیرکل استانداردو تحقیقات صنعتی گلستان با اشاره به هدف از برگزاری همایش ملی منطقهای حوزه معاونت ارزیابی کیفیت گفت: هدف از برگزاری این همایش بیان مشکلات و مسائل استانهای شرکتکننده، تشریک مساعی برای حل مشکلات و در نهایت داشتن چشم‌اندازی در جهت ارتقای کیفیت کالای وارداتی و صادراتی است.

فرمانی در خصوص وضعیت استاندارد و کیفیت کالاهای تولید شده در گلستان گفت: در سطح استان واحدهای بزرگی داریم که علاوه بر شناخته شدن در سطح کشور به کشورهای اروپایی نیز صادر میشوند، البته ما معتقد هستیم کیفیت انتهایی ندارد و تمام واحدهای تولیدی باید برای افزایش کیفیت کالاهای خود تلاش کنند.

وی بیان کرد: بسیاری از افراد برخی از واژهها همچون کیفیت و استاندارد را معادل هم میدانند در صورتی که استاندارد به معنای داشتن دانش و تجربه در یک موضوع و در یک مکان خاص است و کالایی که استاندارد دارد لزومأ به معنای کیفیت نیست.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان خاطرنشان کرد: هرگاه عملکرد بنگاه تولیدی منطبق بر انتظار مشتری باشد میتوان گفت کالای مورد نظر دارای کیفیت است.

فرمانی اذعان کرد: مردم میتوانند با تلفن 1517 و سامانه پیامکی 30001517 با اداره کل استاندارد گلستان ارتباط و انتقادات و پیشنهادات خود را انتقال دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 آبان 96، کد مطلب: 13960823000339: www.golestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین