پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۰۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲
معاون اقتصادی استانداری قزوین: براساس این دستورالعمل، تامین تسهیلات موردنیاز طرح های نیمه تمام حداقل ۶۰ درصد و همچنین تامین مالی طرح های بازسازی و نوسازی در این بسته لحاظ شده است.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی، از ابلاغ دستورالعمل جدید تامین مالی واحدهای صنعتی توسط بانک مرکزی خبرداد و اظهارداشت: بمنظور هموارسازی مسیر تولید ملی و حمایت از بنگاه های اقتصادی در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و هدایت نقدینگی جامعه به سمت بخش های مولد و تامین مالی تولید کنندگان داخلی و همچنین تامین سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی این دستورالعمل توسط بانک مرکزی به تمامی بانک های دولتی و غیردولتی و موسسات اعتباری ابلاغ شده است.

وی افزود: براساس این دستورالعمل، تامین تسهیلات موردنیاز طرح های نیمه تمام حداقل ۶۰ درصد و همچنین تامین مالی طرح های بازسازی و نوسازی در این بسته لحاظ شده است.

حبیبی تصریح کرد: تامین مالی اصناف نیز در قالب همین بسته به شبکه بانکی ابلاغ شده است.

به گفته معاون اقتصادی استاندار، سهم استان قزوین جهت تامین مالی بنگاه های اقتصادی در سال ۹۷ بالغ بر یکهزار و۳۰۰ میلیارد تومان است که می بایست توسط شبکه بانکی با معرفی دستگاه های متولی تولید پرداخت شود.

وی تصریح کرد: در این بسته شرایط ویژه ای برای سهولت در اخذ تسهیلات برای واحدهای متقاضی در نظر گرفته شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 10 شهریور 1397 ، کد خبر: 4390843 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
واحده ای صنعتی از بس که تامین مالی نمیشن کم کم دارن از بین میرن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین