پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ایجاد و تقویت واحدهای صنعتی بسته‌بندی به دلیل افزایش فروش محصولات را در این استان ضروری بیان کرد.

شعارسال: حمیدرضا خانپور امروز در قزوین با اشاره به اینکه دو خوشه صنعتی انگور و بسته‌بندی در استان قزوین ایجاد شده است، اظهار کرد: فرآورده‌های انگور و واحدهای بزرگ بسته‌بندی در استان داریم که برای توسعه آنها برنامه‌های خاصی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد و تقویت واحدهای صنعتی بسته‌بندی ضروری است، ابراز کرد: انجام این مهم از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید به آن توجه ویژه کرد تا فروش محصولات به نحو مطلوبی افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: همه بایدکمک کنند تا گام‌های مثبت در خوشه صنعتی انگور و بسته‌بندی برداشته شود تا بیشتر مشکلات برطرف شود.

خانپور خاطرنشان کرد: شهرستان تاکستان فرآوری محصولات انگور بی‌شماری دارد و می‌توان فعالیت‌های خوبی را انجام داد تا صنعت خوشه انگور توسعه یابد.

وی یادآور شد: سازمان جهانی بسته‌بندی دو بار از تولیدکنندگان قزوین دعوت کرده تا رایزنی‌های لازم با هدف توسعه صنعت یاد شده انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ابراز کرد: برای معرفی ظرفیت‌های تولیدکنندگان استان قزوین، این تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی شرکت می‌کنند تا یکدیگر را شناخته و ارتباط خوبی را با دیگر سرمایه‌گذاران برقرار کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار کرد: طی سال‌های گذشته به دلیل مباحث سیاسی، راه‌اندازی دو ناحیه شهرک صنعتی در اسفرورین و شال که کشش سرمایه‌گذاری نداشته کلنگ‌زنی شده است.

*سرمایه‌گذاران اسفرورین در مرحله ساخت هستند

خانپور ابراز کرد: سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی اسفرورین به نحو مطلوبی ورود پیدا کردند و اکنون در مرحله ساخت و ساز هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اضافه کرد: در راه‌اندازی شهرک صنعتی شال سرمایه‌گذاران شناسایی شدند و تفاهم‌نامه نیز منعقد شده است.

وی بیان کرد: شهرک صنعتی شال به دلیل تحریم‌هایی که به وجود آمده مشخص نیست سرمایه‌گذاران مربوطه برای ادامه کار بیایند و باید منتظر ماند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس قزوین ، تاریخ انتشار 1 شهریور 97، کدمطلب: 13970530000473،www.qazvin.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
باباین بازار کاذب وواردات ایجاد شده افزایش فروش کار سختی شده ودر همین راستا ظرفیت های تولید بالاتره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین