پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۴۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از حضور شرکت شهرکهای صنعتی قزوین به نمایندگی از توانمندیهای واحدهای صنایع کوچک ایران در هند خبر داد.

شعارسال: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از حضور شرکت شهرکهای صنعتی قزوین به نمایندگی از توانمندیهای واحدهای صنایع کوچک ایران در هند خبر داد.

حمیدرضا خانپور اظهار کرد: نخستین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک هند با حضور نمایندگان ۵۰ شرکت از ۵ کشور ایران، آلمان، بنگلادش، کره جنوبی، نپال و ۵۰۰ شرکت داخلی در هند افتتاح شد.

وی افزود: در راستای تفاهم نامه منعقده فی مابین سازمان صانیع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و سازمان صنایع کوچک هندوستان و به منظور معرفی توانمندی های صنعتی و کشاورزی صنایع خرد، کوچک و متوسط، بیش از ۸ واحد تولیدی در راستای معرفی و شناساندن محصولات، بازاریابی و توسعه صادرات در این نمایشگاه حضور یافتند.

خانپور بیان کرد: در اولین روز بازگشایی این نمایشگاه، «ال ان گوپتا» معاون ارشد وزارت صنایع خرد و کوچک اودیشا، «آرون کومار پاندا» مسئول مستقیم صنایع خرد و کوچک دولت مرکزی هندوستان و «پرافولا سامار» وزیر صنایع خرد و کوچک اودیشا در غرفه های شرکت های ایرانی و غرفه شرکت شهرکهای صنعتی قزوین که به نمایندگی از توانمندیهای صنایع کوچک ایرانی در نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندیهای صنایع کوچک هند حضور داشتند بازدید کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان در کنار حمایتهایی که در واگذاری زمین، پرداخت تسهیلات، معافیتهای مختلف و تشویق های تولیدی تلاش کرده است تا در زمینه بازاریابی و شناسایی کشورهای هدف گامهای مهمی بردارد.

خانپوراضافه کرد: این نمایشگاه با تلاش سازمان صنایع کوچک هندوستان در استان اودیشا برگزار میگردد و غرفه های رایگان در اختیار صنعتگران شرکت کننده قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بیان کرد: این نمایشگاه در زمینه مواد غذایی، صنایع کشاورزی، غذهای دریایی، پلاستیک، منسوجات، قطعات خودرو، صنایع دستی و نیز با اولویت محصولات خشکبار، خرما، آجیل، فرش است.

جلسه با نماینگان صنایع کوچک و sme ها وزارت صنایع کوچک در جهت حمایت از اسارت اپ ها از دیگر برنامه های نمایندگان اعزامی به هند است.

نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندیهای صنایع کوچک هند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در روزهای ۱۵ تا ۱۹ اسفندماه در ایالت اودیشا پذیرای علاقه مندان است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1396، کدخبر: 4244772، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
خیلی خوبه که این شرکت ها و صنای کوچکتر به این مرحله رسیده اند که بتونن یک نماینده برای حضور در عرصه بین المللی داشته باشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین