پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۹۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از أخذ سند تفكيكی 223 هكتار از اراضی شهرک صنعتی ليا برای 459 واحد توليدی مستقر در آن شهرک خبر داد.

شعار سال: حمیدرضاخانپور اظهار داشت: یکی از مهم‌تریندغدغه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی است که تاکنون برای بیش از 993 هکتار ازاین اراضی فاز یک شهرک صنعتی کاسپین،آراسنج،لیاو نواحی صنعتی دانسفهان و آوج سند تفکیکی صادر شده است.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی شهرک صنعتیلیاکه پروانه بهره‌برداری أخذ کرده است، می‌تواند جهت دریافت سند قطعی به این شرکت مراجعه کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تا کنون برای 104 واحد تولیدی سند تک برگی صادر شده و تعدادی در مرحله تکمیل پرونده برای صدور سند است.

خانپوربا اشاره به مزیت اسناد تفکیکی عنوان کرد: تثبیت و امنیت سرمایه‌گذاران، اعمال ارزش واقعی واحدهای صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آن‌ها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحدهای صنعتی بهره‌بردار که مشکلات بانکی در خصوص أخذ تسهیلات وترهینمحل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار حائز اهمیت است.

این مسؤول مطرح کرد: این شرکت با تمام ظرفیت‌های خود به دنبال رفع موانع دریافت سندهای تفکیکی و تک‌برگی شهرک‌ها و نواحی صنعتی است تا با واگذاری آن به خود واحدهای تولیدی نسبت به تأمین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی نیاز این اسناد است را برطرف کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزویندر پایان از صدور سند تک برگی واحدهای تولید مستقر در فاز دوم و سوم شهرک صنعتی کاسپین و ناحیه صنعتی اسفرورین در سال آینده خبر داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 7 اسفند 96، کد مطلب: 13961207000483: www.qazvin.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
انشالله که فاز های دوم و سوم این شهرک به پایان برسه و زمینه برای اشتغال بیشتر جوانان استان فراهم بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین