پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه مشکل ارزیابی زیست محیطی شهرک آی‌تی زنجان برطرف شد گفت: اراضی این شهرک آماده واگذاری است.

شعار سال: امیر حمید‌نیا امروز در حاشیه بازدید استاندار زنجان از شهرک‌ آی‌تی در جمع خبرنگاران با اشاره به حل مشکل زیست محیطی شهرک صنعتی آی‌تی اظهار داشت: مصوبه ارزیابی زیست محیطی کل شهرک آی‌تی اخذ شده و اراضی این شهرک آماده واگذاری است.

وی در خصوصی اعلام آمادگی متقاضیان این شهرک افزود: یک تعداد از متقاضیان ثبت نام کرده بودند ولی در حدود یک ماه است که ارزیابی زیست محیطی این شهرک اخذ شده و بدون مجوز زیست محیطی نمی‌توانستیم اراضی شهرک را واگذار کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان افزود: این شهرک تخصصی آی‌تی بوده و واحد‌های پاک رده سه بخش آی‌‌تی در این شهرک استقرار می‌یابند و در مواقع خاص در صورت تایید محیط زیست تا صنایع رده چهار این اراضی واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک شرکت کره‌ای به منظور سرمایه‌گذاری در شهرک آی‌تی بازدید کردند افزود: این کار از طرف استانداری در حال پیگیری بوده و هنوز قطعی نشده است.

حمید‌نیا به قیمت گذاری اراضی شهرک صنعتی آی‌تی نیز اشاره کرد و افزود: اراضی این شهرک قیمت گذاری شده و متری در حدود 120 هزار تومان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 30 درصد از هزینه زمین‌ها واگذار شده در مراحل اولیه گرفته می‌شود افزود: مابقی هزینه‌‌ها به صورت اقساط 30 ماهه اخذ می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به تامین زیر ساخت‌های شهرک آی‌تی افزود: اجرای شبکه آبرسانی در 40 هکتار به پایان رسیده و عملیات گازرسانی برای این شهرک نیز در دست مطالعه است.

وی با اشاره به پروژه احداث مجتمع تولید و عرضه صنایع دستی واقع در عوارضی تهران- زنجان(ظریفان) گفت: این پروژه 103 واحد بوده و هر واحد نیز می‌تواند برای 5 نفر اشتغالزای ایجاد کند.

حمید‌نیا با بیان اینکه عملیات ساخت واحد‌ها و سوله‌های پروژه ظریفان امسال آغاز می‌شود بیان کرد: بروکراسی اداری این پروژه و مباحث آگهی و ارزیابی کیفی مناقصه‌گران انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در مدت یک ماه تا 45 روز آغاز می‌شود افزود: اگر عملیات خاکی این پروژه به اتمام برسد ادامه مراحل اجرایی پروژه به پیمانکار دوم تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان افزود: در این پروژه سعی کردیم زیرساخت‌ها بار مالی به غرفه‌ها یا واحد وارد نکند تا این غرفه‌ها با قیمت مناسب به صنعتگران و آنهایی که در صنایع دستی فعالیت دارند واگذار شود.

حمید‌نیا ابراز کرد: این غرفه‌ها فقط به صنایع دستی واگذار می‌شود و واحد دیگری در این محل مستقر نخواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کدمطلب:1563237، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین