پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۰۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: رویکرد مدیریت استان فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه تمام برای رونق اشتغال است.وی افزود: در حال حاضر هماهنگی مناسبی میان مجموعه دستگاه قضایی، اجرایی و نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی وجود دارد و بازدیدهای هماهنگ و منسجمی از واحدهای تولیدی صورت می گیرد که نویدی برای حمایت از واحدهای تولیدی است.

شعارسال: معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: رویکرد مدیریت استان فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه تمام برای رونق اشتغال است.

 به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در بازدید استاندار از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت گفت: ۶۰ تا ۷۰ واحد راکد و نیمه تمام با ظرفیت های تولیدی مختلف در استان شناسایی شده است که باید برای فعال سازی و و بازگشت به چرخه تولید نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی هستیم.

وی افزود: در حال حاضر هماهنگی مناسبی میان مجموعه دستگاه قضایی، اجرایی و نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی وجود دارد و بازدیدهای هماهنگ و منسجمی از واحدهای تولیدی صورت می گیرد که نویدی برای حمایت از واحدهای تولیدی است.

حبیبی یادآورشد: یکی از برنامه های ثابت و مستمر استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی بازدید از واحدهای تولیدی در بخش صنعت، گردشگری و کشاورزی است تا بتوان هرچه سریعتر واحدهای مشکل دار، راکد و نیمه فعال را به چرخه تولید برگرداند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در صورت حمایت می توانند سریعتر به چرخه تولید بازگشته و منجر به اشتغال شوند.

معاون استاندار گفت: تاکنون با اقدامات انجام شده تعدادی از واحدهای فعال به چرخه فعالیت بازگشته اند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های صنعتی تاکستان اظهارداشت: این شهرستان قطب تولید واحدهای فولادی استان است و واحدهای فولادی بزرگی در آن مستقر هستند و شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان هم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و می تواند به اشتغال استان کمک کند.

حبیبی اضافه کرد: صنایع فولادی و ساختمانی مستقر در شهرک خرمدشت با توجه به رکود صنعت ساختمان و کاهش میزان فروش با مشکلاتی مواجه بودند که هم اکنون به دلیل رونق نسبی در کشور و ظرفیت بازار خارجی به ویژه عراق و سوریه بخشی از مشکلات آنها حل شده است.

وی گفت: در دو سال گذشته چند واحد تولیدی در این شهرک صنعتی راکد بودند که با پیگیری صورت گرفته و همراهی سیستم بانکی و اجرایی برای رفع مشکلات و فعال سازی آنها اقدام شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:12 دی 1397 ، کدخبر: 4502806،ww.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
منظور همون کارخانه های تعطیل شده است انقد آمار بیکاری بالاس و انقد مشکلات اقتصادی زیاده که من نمیدونم از چی بگم و از کجا بگم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین