پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
زاهدی گفت: عزم مدیران اجرایی و قضایی استان در سال رونق تولید برای بازگشایی واحدهای راکد و تعطیل جدی تر و راسخ تر از همیشه است.

شعارسال :زاهدی گفت: عزم مدیران اجرایی و قضایی استان در سال رونق تولید برای بازگشایی واحدهای راکد و تعطیل جدی تر و راسخ تر از همیشه است.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی برلیان به همراه حجت الاسلام نورالله قدرتی رییس کل دادگستری و محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین، افزود: در همین راستا با کمک دستگاه قضایی استان در پی آن هستیم که پس از حدود چهار یا پنج سال توقف و تعطیلی، فعالیت واحد کاشی برلیان که از بزرگترین واحدهای تولیدی استان قزوین به شمار می رود، از سرگرفته شود.

وی ادامه داد: امیدواریم در نشست مشترک آتی ستاد تسهیل و کارگروه اقتصاد مقاومتی مشکلات این کارخانه حل شده و طی سه تا چهار ماه آینده تولید خود را آغاز کند.

استاندار قزوین با اشاره به حجم بالای سرمایه گذاری انجام شده در واحد کاشی برلیان،گفت: این واحد با هشت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و برخورداری از 50 هزار متر مربع سالن تولید، اگرچه مجموعه ای متعلق به بخش خصوصی است اما باید آنرا جزو سرمایه های ملی دانست که راه اندازی دوباره آن به رونق تولید و اشتغال در استان قزوین کمک می کند.

شهرک صنعتی برلیان جزو شهرک های صنعتی خصوصی استان قزوین است.

این شهرک با مساحت 138 هکتار دارای چهار واحد تولیدی با پروانه بهره برداری است که یک مورد آنها به نام کاشی برلیان به دلیل مشکل موقت بانکی و بدهی به دستگاه های خدمات رسان به مدت بیش از چهار سال غیرفعال بوده است.

استان قزوین 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار21 فروردین 98، کد خبر: 832383،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین