پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: با واگذاری خانه‌های سازمانی در استان ۵۰ میلیارد تومان سرمایه آزاد شده و می‌توان طرح مجموعه دولت و سالن آمفی تئاتر ۲۰۰۰ نفری ایجاد کرد.

شعارسال: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: با واگذاری خانه‌های سازمانی در استان ۵۰ میلیارد تومان سرمایه آزاد شده و می‌توان طرح مجموعه دولت و سالن آمفی تئاتر ۲۰۰۰ نفری ایجاد کرد.

 جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین با حضور علی اکبر حاجی محمدی مشاور رئیس سازمان و رئیس امور پایش، ارزیابی اطلاعات مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، زاهدی استاندار، داوود محمدی، سیده حمیده زرآبادی، بهمن طاهرخانی و روح الله بابایی صالح نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل یاری رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ظهر پنجشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

ابوالفضل یاری در این جلسه اظهار داشت: بودجه استان قزوین ۲۶۵ میلیارد تومان است که ۶۰ میلیارد تومان اعتبار ملی هم از محل توازن پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: اعتبارات امسال شهرستان قزوین ۷۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، تاکستان ۵۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، بویین زهرا ۴۵ میلیارد تومان، آبیک ۳۶ میلیارد و ۴۷۴ میلیون تومان، شهرتان البرز ۳۶ میلیارد و ۱۸۹ میلیون تومان و آوج ۲۲ میلیارد و ۲۹۶ میلیون تومان است.

مصوبات سفر رئیس جمهور اجرایی شده است

رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین تصریح کرد: اعتبارات سفر ریاست جمهوری بالغ بر ۹۱۸ میلیارد تومان است که به جز طرح رحیم آباد به کلاچای که اجرا نشده بیش از ۸۲۰ میلیارد تومان عملیاتی شده است.

یاری گفت: با توجه به محدودیت منابع اعتباری و وجود تعداد زیادی از طرح‌های عمرانی نیمه تمام امسال شروع طرح جدید ممنوع است.

وی بیان کرد: در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی و مهم ملی مانند احداث مترو، جاده رحیم آباد به کلاچای و الموت به تنکابن، آبرسانی از سد طالقان می‌توان از اعتبارات تهاتر نفت استفاده کرد.

یاری اظهار داشت: میانگین تخصیص اعتبارات عمرانی کشور ۴۷ درصد و در استان قزوین ۵۲ درصد بوده که امسال با افزایش اعتبارات تخصیصی توانستیم در رده دوم کشور قرار گیریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین یادآور شد: از محل فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی می‌توان بخشی از نیازها را تأمین کرد که مدیران از محل مانده مرخصی کارمندان اجازه دارند برنامه ریزی کنند.

وی بیان کرد: استانداران اجازه دارند اموال مازاد دستگاه‌های دولتی را بفروشند و این اعتبار می‌تواند برای حل بخشی از مشکلات استان در اختیار باشد.

یاری اضافه کرد: افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی با افزایش ۱۰ تا ۱۸ درصدی اعمال می‌شود و در استان به صورت میانگین در استان حدود ۱۸ تا ۲۴ درصد افزایش داریم و کارمندان امسال از ۶۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان اضافه حقوق خواهند داشت.

فروش خانه‌های سازمانی / ساخت مجموعه دولت در قزوین

رئیس مدیریت و برنامه ریزی استانداری قزوین در ادامه در خصوص ارتقای وضعیت واحد بانوان، پیگیری مصوبات کارگروه زیربنایی، تصویب روستای نصرت آباد، نظارت بر ساخت و ساز در بوستان باراجین با کمک شهرداری، فروش اموال اداری مطالبی بیان کرد.

یاری در ادامه یک پیشنهاد کاربردی ارائه کرد و گفت: واگذاری و فروش خانه‌های سازمانی در استان بر اساس قانون یک ظرفیت خوب است که در صورت موافقت استاندار محترم می‌توانیم ۵۰ میلیارد تومان اعتبار را آزاد کرده و در اختیار بگیریم که می‌توان چند طرح مهم را اجرا کرد.

وی بیان کرد: با این اعتبار می‌توان یک سالن آمفی تئاتر دو هزار نفری، سالن کنفرانس دولت برای جلسات کشوری، سایت ویژه نمایندگان مجلس (با پیشنهاد خانم زرآبادی) احداث کرد که بسیار کاربردی و مورد نیاز استان است.

در جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان قزوین اکثریت اعضا با انفصال نصرت آباد از شهر الوند موافقت کردند.

همچنین مقرر شد تبدیل روستای نصرت آباد به شهر در اولویت قرار گیرد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار : 2خرداد 98، کد خبر:4624641 www.mehrnews.com ،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین