پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۸۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای تعهد ایجاد شده در اقتصاد مقاومتی در بخش سامانه نوین آبیاری تا کنون ۹۵ درصد این طرح در اراضی کشاورزی استان محقق شده است .

شعار سال: فاطمه خمسه روز دوشنبه در جلسه ستاد آبیاری نوین که با حضور منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران در سالن جلسات مدیریت حوزه این سازمان برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی و زراعی استان با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد به سامانه نوین آبیاری تجهیز شده است.

وی افزود: همچنین دوهزار و ۲۰۰ هکتار سامانه نوین نیز پایان سال جاری اجرا و به پایان خواهد رسید.

خمسه یاد آور شد : در اجرا مصوبه دولت ۱۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان نیز با پیشرفت فیزیکی ۱۶ تا ۶۵ درصد در دست اجرا است.

وی بیان کرد: در صورت تامین اعتبار و مشارکت بهره برداران بخش تا پایان نیمه اول سال آینده دوازده هزار هکتار دیگر از اراضی کشاورزی استان به زیر پوشش این سیستم ها خواهد رفت.

خمسه مهمترین مشکل برای اجرای طرح سامانه نوین آبیاری در استان را؛ عدم پرداخت خودیاری توسط بهره برداران ذکر کرد که باعث کندی اجرای طرح شده است.

وی تاکید کرد : تمام سعی و تلاش جهاد کشاورزی این است که طرح های نیمه تمام آبیاری پایان یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ندای قزوین، تاریخ 21 اسفند 96، کد مطلب: 4673: www.nedayeghazvin.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
ای کاش که باقی استان ها هم در زمینه های ابی از قزوین الگو می گرفتند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین