پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: ازابتدای سال جاری تاکنون 500 هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی این شهرستان اجرا شده است.

شعار سال: عباس علیخانی اظهار داشت: در حال حاضر حدود 23 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان قزوین شرایط لازم را برای اجرای سامانه نوین آبیاری دارد که از این میزان تاکنون شش هزار و 700 هکتار تحت پوشش سامانه نوین آبیاری قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا طی سال‌های 95 و 96 بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار بلاعوض به بهره‌برداران بخش کشاورزی در قالب اجرای سامانه نوین آبیاری پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: در راستای مصوبات سفر هیأت دولت به استان قزوین هم اکنون برای سه هزار و 640 هکتار از اراضی کشاورزی پرونده تشکیل شده و 126 هکتار در حال مطالعه و سه هزار و 386 هکتار هم در حال اجرا است.

علیخانیپیش‌بینی کرد: تا پایان سال جاری سطحی بالغ بر یک هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان هم به سامانه نوین آبیاری اضافه شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 آبان 96، کد مطلب: 13960823000549: www.qazvin.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین