پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۶۹
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: مشکلات تأمین سرمایه در گردش، مالیات و بدهی ۵۰۸ واحد تولیدی استان از سال گذشته تاکنون مورد بررسی قرار گرفته است.

شعار سال: سید حامد عاملی پیش از ظهر پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره دو اردبیل تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت هفتگی جلساتی به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل می‌دهد.

وی افزود: در سال گذشته مشکلاتی اعم از چک‌های برگشتی، بدهی معوق، مالیات و ... بررسی و در نهایت ۵۶۸ مصوبه در این جلسات طرح شد که تاکنون ۶۲ درصد مصوبات محقق شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان متذکر شد: در نهایت ۳۶۹ واحد به بانک‌ها معرفی شدند که ۱۳۳ مورد توانست تسهیلات بانکی دریافت کنند.

عاملی با اشاره به تشکیل کمیته نظارت و بازرسی به منظور بررسی نحوه هزینه کرد تسهیلات، ادامه داد: در اغلب واحدهای تولیدی تسهیلات در محل خود هزینه شده است.

وی تأکید کرد: هر واحد تولیدی که در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کرده و شرایط لازم دریافت تسهیلات را داشته توانسته از تسهیلات بانکی استفاده کند.

وی افزود: سال گذشته اردبیل رتبه شش کشوری را به لحاظ تعداد واحدهای تولیدی بررسی شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کسب کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تأکید کرد: اعطای تسهیلات در سال جاری نیز ادامه دارد و هم‌اینک نیز تعدادی واحد تولیدی به منظور دریافت تسهیلات در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

عاملی متذکر شد: اعطای تسهیلات باقی‌مانده از سال گذشته برای واحدهای واجد شرایط نیز در دست پیگیری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 29 تیر 96 ، کد مطلب: 4036163:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین