پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار بانک ها باید اصلاح شود.

شعار سال: ضیاءالله اعزازی شامگاه یک شنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان بناب با بیان اینکه ساختار بانک ها باید در کشور اصلاح شود؛ گفت: سرمایه گذاران عزیز نیز تسهیلاتی که از بانک ها دریافت می کنند باید آن را در همان بخشی که تسهیلات گرفته اند هزینه کنند.

وی افزود: برخی از سرمایه گذاران به جای هزینه تسهیلات در بخش مورد نظر آن را در جای دیگری هزینه می کنند که باعث می شود طرح های در حال احداث آن ها نیمه تمام باقی بماند.

وی سپس از عزم مسئولان شهرستان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال خبرداد و تصریح کرد: از آنجایی که به جهت پاره ای از مشکلات یک هزار نفر از کارگران مجتمع فولاد بناب اخراج شده بودند و این واحد بزرگ تولیدی در شرف تعطیلی بود ولی با همت مسئولان استان، شهرستان و همکاری مسئولان و کارگران این واحد تولیدی مشکلات این مجتمع تا حدودی برطرف و در مسیر تولید قرارگرفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال درد اصلی جامعه و از مشکلات اصلی نظام است؛ افزود: زمینه تمامی انحرافات در جامعه عدم اشتغال و بیکاری است، لذا مسئولان بایستی دست به دست هم دهند و در جهت ایجاد اشتغال در کشور قدم های اساسی و لازم را بردارند.

اعزازی همچنین با بیان اینکه یک عزم جدی بین مسئولان شهرستان وجود دارد که مشکلات بر سر راه واحدهای تولیدی شهرستان را حل کنند، تأکید کرد: حرف مجموعه مدیران شهرستان ایجاد اشتغال است و بس و از این رو تمام قوانین دست و پاگیر در ادارات و بانک ها برداشته شده تا زمینه اشتغال فراهم شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1396، کد مطلب : 3972850: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین