پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، گفت: با توجه به پایان احداث واحدهای تولیدی شهرک صنعتی نظرآباد، 80 هکتار از 500 هکتار شهرک صنعتی نجم آباد، واگذار شد.
شعار سال: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، گفت: با توجه به پایان احداث واحدهای تولیدی شهرک صنعتی نظرآباد، 80 هکتار از 500 هکتار شهرک صنعتی نجم آباد، واگذار شد.

جهانگیر شاهمرادی در جمع خبرنگاران استان در ارتباط با عملکرد دولت تدبیر و امید با راه اندازی شهرک های صنعتی در استان البرز، اظهار داشت: شهرک صنعتی نظرآباد با توجه به نزدیکی به دو استان مهم تهران و قزوین در سال 81 فعالیت خود را شروع کرد و در اسفند 83، عملیات واگذاری واحدها، آغاز شد.

وی با عنوان اینکه در حال حاضر 276 واحد صنعتی در این شهرک 198 هکتاری، فعال هستند، ادامه داد: از این تعداد، 107 واحد در حال تولید، 40 واحد در حال ساخت و ساز و 124 واحد راکد وجود دارد.

شاهمرادی به اقدامات اساسی مرتبط با راه اندازی واحدهای راکد اشاره کرد و گفت: در بازدیدهای انجام شده در صدد رفع مشکلات تولیدکنندگان هستیم و طی دو سال اخیر حدود 15 واحد راکد به بهره برداری مجدد رسید.

وی اظهار داشت: در شهرک نظرآباد، بالغ بر 4 هزار نفر در حال حاضر مشغول به کار هستند و واحدهای بزرگ تولیدی با 3 شیفت کاری، فعالیت شبانه روزی دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، خاطرنشان کرد: 80 درصد واحدهای این شهرک، تولیدات خوراک و غذا و 20 درصد تولیدات فلزی، شیمیایی و دارویی هستند.

وی با یادآوری زیرساخت شهرک، گفت: مواردی همچون آب با احداث چاه جدید، تامین و مشکلی وجود ندارد.

شاهمرادی در ارتباط با فعالیت شهرک، گفت: طی سالهای اخیر 4 میلیارد و 300 تومان با انعقاد دو قرارداد اجرای آسفالت، انجام و مشکلات تردد واحدهای صنعتی برطرف شد.

وی به یکهزار و 600 مکعب حجم فاضلاب شهرک اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود دو شرکت بزرگ "چی توز" و "فروکتوز" که با آب مصرفی و فاضلاب تولیدی بالا، مشغول فعالیت هستند در حال مناقصه دوم تصفیه خانه هستیم که بعد از اجرای آن، وارد مدار تصفیه خانه شود.

شاهمرادی تصریح کرد: با توجه به اتمام احداث واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی نظرآباد، در یکسال اخیر، شهرک جدید نجم آباد احداث شد و با توجه به برطرف شدن مشکلات اولیه آب و برق از 500 هکتار، 80 هکتار واگذار شده که واحدها شروع به فعالیت کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز به برطرف شدن یکی از مهمترین مشکلات شهرک صنعتی نظرآباد اشاره کرد و گفت: ورودی شهرک مشکلی بود که در یکسال اخیر با پیگیری، ورودی جدیدی ایجاد شد که به دنبال آن بسیاری از مشکلات تردد، برطرف شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397، کدخبر: 617974 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
خیلی خوبه که شهرک های صنعتی رو داریم گسترش میدیم اما ایا صنعت هم در حال گسترش هست؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین