پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۵۸۱
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران برای طرح های حوزه دفاعی و نیروهای مسلح ضمانت نامه صادر می کند.

شعار سال: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در راستای حمایت ها و ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان، طرح ها و ایده ها، از طرح های حوزه دفاعی و نیروهای مسلح نیز حمایت می کند.

بر اساس تفاهم نامه همکاری صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با مرکز راهبری، ساماندهی، مدیریت و توانمند سازی شبکه همکاران نیروهای مسلح (مرکز سمتا) صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران برای طرح های حوزه دفاعی و نیروهای مسلح ضمانت نامه صادر می کند.

پیرو عقد این تفاهم نامه، تمامی شرکت های دانش بنیان و فناور مورد تایید مرکز سمتا و همچنین طرف قرارداد با کارفرمایان حوزه دفاعی و نیروهای مسلح کشور، می توانند از خدمات ضمانت نامه ای صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با شرایط ویژه و حمایتی در قراردادهای خود استفاده کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 14 شهریور 96، کدمطلب: 4078453:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین