پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
استاندار البرز از تصویب 1000 میلیارد تومان توسط هیات دولت جهت ایجاد زیرساخت های مسکن مهر در استان خبر داد و گفت: به همین منظور 40 میلیارد تومان نیز بمنظور احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرجدید هشتگرد اختصاص پیدا کرده است که تا پایان سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.
شعارسال: سیدحمیدطهائی"درجلسه شورای مسکن استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد،گفت:با موافقت وزیر نیرو 5 میلیون مترمکعب آب به شهرجدید هشتگرد تخصیص پیدا کرده است، براین اساس تصفیه خانه ای نیز با اعتبار 40 میلیارد تومان تأسیس خواهد شد که تا پایان سال 96 به بهره برداری می رسد. طهائی با اشاره به اینکه دولت 2 هزار میلیارد تومان زمین،اوراق و منابع مالی برای تکمیل و سر و سامان گرفتن پروژه های مسکن مهر اعتبار تخصیص داده است، گفت: در جریان سفر ریاست محترم جمهوری به البرز سهم این استان 1000 میلیارد تومان اعلام شده که جهت ایجاد زیرساخت های مسکن مهر تصویب،تخصیص و ابلاغ گردیده است. استاندار البرز همچنین در خصوص زیرساخت های مسکن مهر در استان نیز بیان کرد: براساس آمار بیش از 110 هزار واحد مسکن مهر در استان احداث شده که بیش از 50 درصد آن نیز آماده تحویل شده و در بخشی از آن نیز اسکان صورت گرفته است. طهائی ادامه داد: باتوجه به فقدان زیرساخت هایی نظیر انشعاب و خدمات شهری، بخشی با همین رویه به مردم تحویل داده شده است که در این بین علاوه بر خریداران،پیمانکاران نیز متضرر شده اند، به همین منظور شورای مسکن استان تشکیل و کارگروهی بررسی مشکلات موجود را به منظور به تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر در دستور کار قرار داده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سپیدار آنلاین، تاریخ انتشار: 21 آذر 1395، کدخبر: 171134، www.p-sepidar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین