پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۶۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه نرخ بیکاری در آران و بیدگل ۵.۹ درصد است گفت: سالانه ۴۵ میلیون متر مربع فرش در آران و بیدگل تولید می‌شود.

شعار سال: ابوالفضل معینی‌نژاد صبح امروز در جمع فعالان اقتصادی کاشانی و آران و بیدگلی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: آران و بیدگل با وجود آنکه دو درصد از جمعیت استان را دارا بوده اما 10 درصد واحدهای صنعتی استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه این شهرستان شش درصد از صادرات استان اصفهان را به خود اختصاص داده است، افزود: سالانه در آران و بیدگل 45 میلیون متر مربع فرش تولید می‌شود و لذا این شهر نمونه بارز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

معینینژاد با بیان اینکه در بسیاری از زیرساخت‌های شهری آران و بیدگل مشکل داریم، خاطرنشان کرد: درخواست داریم که به تولیدکنده اعتماد کنیم زیرا نرخ بیکاری در آران و بیدگل که 5.9 درصد است توسط بخش خصوصی محقق شده است.

وی ضمن اشاره به تجمع پرونده‌های ارزش افزوده در شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: مالیات شمشیر دو لبه است و گاهی اوقات موجب توسعه و گاهی اوقات نیز عامل عدم توسعه بوده و این موضوع خطری است که شهرستان آران و بیدگل را تهدید می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 24 مهر 96، کد مطلب: 1547027:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین