پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۵۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
استاندار اصفهان گفت: از موارد لازم و ضروری در تحقق اقتصاد مقاومتی، توسعه صادرات، تقویت گرایش صادرات، شناسایی بازارهای دائمی و گرفتن بازارهای بلند مدت می باشد و اینجانب از تمام توان و تجربه و ارتباطات خود در جهت توسعه صادرات استفاده خواهم کرد.

شعار سال: دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار اعضای هئیت مدیره خانه صنعت و معدن و هئیت مدیره کانون کارفرمایان استان با ایشان، اظهار داشت: اعضای این هیئت به عنوان نمایندگان کارفرمایان و صنعتگران، سنگ زیرین تولید صنعت استان هستند و موفق شدند که تولید را با همه ی سختیها حفظ نمایند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات استان نه گفتن به درخواست ها است، افزود: علیرغم اینکه اصفهان استان پیشرفته ای است و در بسیاری از موارد رتبه های اول را دارد و از نیروهای پرتوان و شایسته برخوردار است ولی بدنه، حالت مقاومتی نسبت به مسائل نشان می دهد که حتی متاثر از استان به کشور هم سرایت کرده است.

مهرعلیزاده افزود: گرچه تذکرات زیادی در این خصوص داده ام ولی به تذکر هم اکتفا نخواهم کرد بلکه باید روحیه ی تسهیل امور و بازکردن یخ ها در تمام بخش ها ساری و جاری شود و در عین حال اقدامات لازم را به انجام خواهم رساند.

استاندار اصفهان با اشاره به درآمد محدود نفتی کشور و تحریم های موجود، افزود: برهمین اساس آسیب پذیری بیشتر شده است و به همین دلیل نیاز به کار فوق العاده وجود دارد.

مهرعلیزاده اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب مرتب به اقتصاد مقاومتی و درونگرا بودن و برون زا بودن اقتصاد تاکید داشته و دارند و باید در این مسیر حرکت کنیم و باید فعالان اقتصادی و بانک ها نیز کمک کننده باشند.

مهرعلیزاده افزود: از موارد لازم و ضروری در تحقق اقتصاد مقاومتی، توسعه صادرات و تقویت گرایش صادرات، می باشد و من از تمام توان و تجربه و ارتباطات خود در جهت توسعه صادرات استفاده خواهم کرد.

وی تصریح کرد: یکی از موفقیت های کشور در سطح کلان توسعه ی صادرات خواهد بود و با توجه به اینکه در بسیاری از موارد ظرفیت کشور کامل است و تولید بالاتر از ظرفیت وجود دارد توسعه ی صادرات بویژه در استان اصفهان واقعا شدنی خواهد بود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در صنعت حمل و نقل نیز امکان صادرات وجود دارد، افزود: تشکیل ناوگان حمل و نقل و کارکردن در دیگر کشورها می تواند در توسعه ی صادرات این بخش موثر باشد.

وی با اشاره به زیرساخت های موجود، افزود: شرایط بسیار فراهم است که البته مقداری ریسک پذیری نیز لازم است ولی مدیریت ارشد استان با تمام وجود آماده ی همکاری در این خصوص است

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه باید بخش بازاریابی را قوی کنیم و از تنبلی بویژه در بخش تجارت دست برداریم، افزود: شناسایی بازارهای دائمی و گرفتن بازارهای بلند مدت رمز موفقیت ما خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 13دی 96، کدمطلب:658078، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
اقتصاد مقاومتی فقط با تغییر فرهنگ مصرف مردم عملی خواهد شد
ا.ح75
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
تنها راهش بالا بردن کیفیت محصولات داخلی و تبلیغات مثبت هست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین