پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۹۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
استاندار اصفهان گفت:شرکت فولاد مبارکه سهم قابل توجهی از صادرات بازار دنیا را از آن خود کرده است که امیدوارم این روند استمرار پیدا کند.

شعارسال: استاندار اصفهان گفت:شرکت فولاد مبارکه سهم قابل توجهی از صادرات بازار دنیا را از آن خود کرده است که امیدوارم این روند استمرار پیدا کند.

محسن مهرعلیزاده امروز در مراسم بیست و پنجمین سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه اصفهان ضمن تبریک به مناسبت بیست و پنجمین سالروز افتتاح این شرکت اظهار کرد: تلاش‌های بی‌وقفه‌ای در دوران جنگ تحمیلی علی‌رغم درآمد نفتی بسیار پایین در فولاد مبارکه صورت گرفت؛ عزم و اراده مدیران و کارکنان این شرکت نسبت به دهه‌های قبل افزایش یافته و در شناختن مسیر بیش از گذشته دقیق هستند و احساس مسئولیت می‌کنند.

وی افزود: مایه مباهات است که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با دیدی بلند و توسعه ای برای ساخت فولاد مبارکه تلاش کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه سهم قابل توجهی از صادرات بازار دنیا را از آن خود کرده است، گفت: با توجه به رکود اقتصادی امیدوارم این روند استمرار پیدا کند، تنوع محصولات فولاد مبارکه در بازار جهانی از جمله ویژگی‌های این شرکت است.

وی تصریح کرد: عضویت فولاد مبارکه در خانواده بزرگ تولید فولاد دنیا و عضویت در خانواده بزرگ بازار فروش دنیا باعث افتخار این شرکت و جمهوری اسلامی است؛ این شرکت مصرف آب مورد نیاز خود را به یک چهارم کاهش داده و 75 درصد صرفه‌جویی در آب داشته که البته کافی نیست.

مهرعلیزاده عنوان داشت: اجرای طرح استفاده شرکت فولاد مبارکه از پساب 5 منطقه مجاور الزامی است و نباید همه آب مورد نیاز این شرکت از آب خالص زاینده‌رود استفاده شود چراکه یکی از مسائل مهم استان اصفهان مسأله تأمین آب و به خصوص آب کشاورزی است.

وی با بیان اینکه باید به شکل علمی و دقیق از مصرف بی‌رویه آب جلوگیری کنیم، تأکید کرد: اگر در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم به مسؤولیت اجتماعی خود نیز به خوبی عمل کرده باشیم؛ با ساختن سد تونل کوهرنگ سوم امیدواریم بتوانیم ظرفیت 250 میلیون متر مکعبی به مسیر زاینده‌رود اضافه شود و محدودیت‌های آب در استان اصفهان برطرف شود، البته کسری آب به مراتب بیشتر از این میزان است که نیازمند صرفه‌جویی بیشتر است.

استاندار اصفهان یادآور شد: از هم‌استانی‌های خود خواهش می‌کنم برنامه‌های مدون و مشخص برای صرفه‌جویی آب داشته باشند چراکه میزان بارش باران در سال جاری بسیار پایین بوده و استان اصفهان 80 درصد کسری بارش داشته است که تا پایان سال آبی امیدواریم این میزان تأمین شود.

وی اضافه کرد: البته در بهترین شرایط 35 تا 40 درصد کسری بارش خواهیم داشت که باز هم باید صرفه‌جویی صورت گیرد؛ تغییر الگوهای کشت و آبیاری و همچنین جایگزینی صنایع کم‌آب‌بر از جمله راهکارهای مقابله با بحران آب در استان اصفهان است.

مهرعلیزاده عنوان داشت: به همه مدیران استان اصفهان توصیه می‌کنم تا به جوانان بیشتر اعتماد کنند و فضا را برای آنان بیشتر باز کنند چراکه در زمان دفاع مقدس همین جوانان بودند که در عرصه کلان مدیریتی نقش‌آفرینی کردند؛ اگر امروز به جوانان اعتماد کنیم و میانگین سنی مدیریتی استانی را پایین بیاوریم تا میزان بهره‌وری به مراتب افزایش یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 28 دی 1396، کدخبر: 6404805، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
و به لطف خدا همین روند ادامه پیدا میکنه
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
کاش تولید ناخالص داخلی ایران بیشتر از گذشته رشد کنه ، برای نجات اقتصادی کشور لازمه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین