پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کردستان از آغاز عملیات اجرایی زنجیره فولاد کردستان همزمان با سفر مقام عالی وزارت به کردستان خبر داد.

شعار سال: محمد دره وزمی با بیان اینکه امروز با سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به کردستان پروژه های آهن اسفنجی در سقز، بیجار و قروه کلنگ زنی خواهد شد، گفت: این پروژه ها در قالب طرح بزرگ اجرای زنجیره فولاد در سال۹۳ با سفر وزیر وقت صنعت، معدن وتجارت به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه زنجیره تولید فولاد شامل تولید کنسانتره، گندله و نورد ورق است،گفت: حلقه اول زنجیره فولاد تولید کنسانتره است که سال گذشته به ظرفیت ۱/۳ میلیون تن در بیجار به بهره برداری رسید که تا ۲/۵ میلیون تن افزایش می یابد.

وی اعتبار کل پروژە تولید زنجیرە فولاد را پنج هزار میلیارد تومان و اشتغال دو هزار و ۵۰۰ نفر ذکر کرد وافزود: این پروژه ها در سقز توسط سرمایه گذار خارجی و در قروه و بیجار توسط شرکت فولاد کردستان با محوریت ایمیدرو انجام می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 28 تیر 97، کد مطلب: 646142: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین