پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۳۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد در چهارمین همایش نقش معدن و صنایع معدنی در توسعه کشور گفت: معدن محرک اقتصاد کشور است.

شعار سال: محمدرضا علمدار یزدی در این برنامه اظهار کرد: معدن تولید ارزش افزوده را به همراه دارد و منجر به تحرک اقتصاد کشور می شودبه گفته وى، توانایی بالقوه معدن بر هیچ کسی پوشیده نیست.

علمدار یزدى در ادامه با اشاره به بخش معدن یزد،تصریح کرد: یزد دارای 32 ماده معدنی است. همچنین این استان از 1.3 جمعیت کشور و 4.4 درصد سرمایه گذاری کشور برخوردار است. در بخش معدن نیز 17 درصد ذخایر فلزی و شش درصد ذخایر غیر فلزی در یزد وجود دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد افزود: سال گذشته 90میلیون تن به ذخایر سنگ آهن یزد اضافه شد، این در حالى است که برخورداری از بازار بزرگ مصرف از مزیت کم نظیر برای سرمایه گذاران محسوب مى شود.

علمداریزدى در ادامه اضافه کرد: 554پروانه بهره برداری در استان یزد وجود دارد. اما در کنار آن شاهد هستیم که 3 معدن بزرگ در استان یزد وجود دارد.

وى همچنین درباره میزان تولید فولاد بیان کرد: در سال گذشته میزان تولید انواع فولادها دو میلیون و 400هزارتن بوده است. در واقع استان یزد رتبه اول در تولید سنگ آهن، رتبه اول کاشی سرامیک، رتبه سوم تولید فولاد در کشور را دارد.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد در سال 96 رتبه برتر سازمانی کشور را از آن خود کرده است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر خودرو، تاریخ انتشار 31 خرداد 97، کد مطلب: 3868، www.asremadan.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
توان معدنی این استان بشدت بالاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین