پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۲۵۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان گفت: لزوم تمرکز زدایی در اجرای طرح های توسعه دولت الکترونیک و واگذاری نقش جدی به استان ها از جمله مطالبات این سازمان است.

شعار سال: رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان گفت: لزوم تمرکز زدایی در اجرای طرح های توسعه دولت الکترونیک و واگذاری نقش جدی به استان ها از جمله مطالبات این سازمان است.

محمد اطرج در آیین افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری در اصفهان، اظهار کرد: بیست و سومین نمایشگاه اتوکام در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین شده و در دوران دولتی که فناوری اطلاعات را پیشران توسعه اقتصادی کشور می داند، برگزار می شود.

وی با اشاره به ضمیمه حکم رییس جمهور به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: مواردی که در این حکم آمده، بارقه ای از امید در دل فعالان بخش خصوصی ایجاد کرده و این بخش آماده است در راه ساختن استانی آباد و پیشرو در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات اقدام کند.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان با بیان اینکه بیش از 100 شرکت کننده در نمایشگاه اصفهان حضور دارند، خاطرنشان کرد: بخش های دولتی در راستای تحقق دولت الکترونیک، شرکت های حوزه IT و CT و مخابرات، دانشگاه ها، مراکز تولید محتوا و شتابدهی، کارآفرینان و استارتاپ و شرکت های دانش بنیان و فروشندگان محصولات در فضایی بیش از هفت هزار مترمربع از استان های اصفهان، تهران، یزد و خراسان رضوی در این نمایشگاه گردهم آمده اند.

اطرج به اقدامات انجام گرفته در یک سال گذشته سازمان اشاره کرد و ادامه داد: حضور در کمیته فنی کارگروه توسعه دولت الکترونیک کشور و استان، تشکیل نشست در دادگستری استان با حضور معاون دادگستری و پلیس فتا و تشکیل کمیسیون مشترک تجارت الکترونیک با شرکت پست استان از جمله فعالیت های سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان بوده است.

وی با اشاره به مطالبات صنفی اعضای نظام صنفی افزود: لزوم تمرکز زدایی در اجرای طرح های توسعه دولت الکترونیک و واگذاری نقش جدی به استان ها، استفاده از ظرفیت های شرکت های استان در پروژه های استانی، تسریع در راه اندازی مرکز IX استان و ایجاد استعلامات بین دستگاهی و پرداخت مطالبات معوق به بخش خصوصی در دستگاه های دولتی و شهرداری ها از جمله این مطالبات محسوب می شوند.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم نمایشگاه اتوکام را نقطه تماس ذینفعان این صنعت کرده و شاهد تغییرات جدی و موثری در حوزه کسب و کار این صنعت باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:96090100125، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین