پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۳۳۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان روز سه شنبه اعلام کرد: در پی انتشار مطلبی در بعضی از شبکه های اجتماعی مبنی بر آلوده بودن برنامه ارائه خدمات الکترونیکی تلفن ثابت به بد افزار مخرب، این مطلب منتشر شده رد می شود.

شعار سال: روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان روز سه شنبه اعلام کرد: در پی انتشار مطلبی در بعضی از شبکه های اجتماعی مبنی بر آلوده بودن برنامه ارائه خدمات الکترونیکی تلفن ثابت به بد افزار مخرب، این مطلب منتشر شده رد می شود.

مدیر فناوری اطلاعات مخابرات استان اصفهان با اشاره به بررسی های صورت گرفته در روزهای گذشته توسط متخصصان مربوطه بر آلوده نبودن نرم افزار مذکور به هرگونه ویروس یا بد افزار مخرب تاکید کرد.
احمد شاه میرزایی با بیان اینکه آلوده بودن دستگاه تلفن همراه یک کاربر بر فرض صحت هم می تواند علل مختلفی داشته باشد، از کاربران خواست به منظور جلوگیری از ورود بدافزار به گوشی تلفن همراه خود، همواره نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه را از منبع اصلی بارگیری (دانلود) کنند.
منبع اصلی نرم افزار مورد بحث، پورتال خدمات الکترونیکی مخابرات استان اصفهان به آدرس e.tce.ir است.
در برنامه کاربردی خدمات الکترونیکی تلفن ثابت، خدماتی مانند مشاهده و پرداخت قبض، استعلام قبض به روز، تسویه قبض به روز و اعلام و پیگیری خرابی تلفن ارائه می شود.
استان اصفهان دارای حدود 2 میلیون و 500 هزار شماره تلفن ثابت با ضریب نفوذ 47 درصد است.
ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور 39 درصد است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جماران ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:798646، www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین