پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۳۴
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
استاندار اصفهان گفت: بر اساس دستورالعمل‌های مصوب شده بایستی یک سیستم یکپارچه با مدیریت جامع پایش تصویری در استان ایجاد شود.

شعار سال : رسول زرگرپور در جلسه کمیسیون پایش تصویری استان با حضور معاونین استاندار و شهردار اصفهان و دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد، بر ضرورت استفاده از سیستم‌های پایش تصویری و دوربین‌های مداربسته به‌منظور کنترل مسائل ترافیکی و امنیتی تأکید کرد.

وی پس از استماع گزارش اعضای کمیته فنی پایش تصویری استان اظهار داشت: سامانه‌هایی که برای مدیریت عبور و مرور در شهرها و جاده‌ها طراحی می‌شود علاوه بر کاربردهای مدیریتی برای سازمان‌های مسئول مدیریت شهر و جاده‌ها، کاربردهای انتظامی و امنیتی هم دارند لذا اهمیت آن‌ها مضاعف می‌شود.

وی با اشاره به دستورالعمل مصوب شده در این زمینه گفت: بر اساس این دستورالعمل باید یک سیستم یکپارچه و یک مدیریت جامع در استان حاکم شود.

استاندار اصفهان با اشاره به گزارش شهردار اصفهان و مخابرات استان اظهار داشت:کمیته فنی پایش تصویری موظف است ظرف مدت یک ماه نسبت به ارزیابی اقدامات و بضاعت شهرداری در این زمینه اقدام کرده و در صورت نتیجه مطلوب اجرای کامل سیستم پایش به شهرداری واگذار شود و در غیر این صورت مخابرات استان این وظیفه را بر عهده گیرد.

وی به بودجه موردنیاز این طرح اشاره کرد و گفت:‌180 میلیارد ریال اعتبار برای فاز نخست این پروژه نیاز است که مقرر شد نیمی از این اعتبار از طریق شهرداری اصفهان و 10 شهرداری دیگر تأمین شود.

زرگرپور افزود: محل استقرار این سامانه در شهرداری خواهد بود ولی بر اساس شرایط و به مقتضای زمان به دستگاه مربوطه تفویض می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ نشرخبر : 9 آذر 1394 کد مطلب : 931429 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین