پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در کنفراس ویژه خبری روز صنعت و معدن از آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات در سامانه بهین یاب در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

شعار سال: نادر میرشکار پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: ثبت‌نام واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات در سامانه بهین یاب در استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان همچنین از فعال شدن بخش تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای 60 درصد واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی در سامانه بهین‌یاب از 28 خردادماه 96 برای ثبت نام تسهیلات خبر داد.

وی افزود: واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات رونق تولید از تاریخ فوق می‌توانند برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کنند.

میرشکار یادآور شد: با توجه به اهمیت استفاده از همه بخش‌ها برای فعال‌سازی در عرصه تولید و نیز تاکید وزارتخانه، امسال مقرر شده علاوه بر واحدهای صنعتی، فعالان بخش معدن هم برای تأمین سرمایه در گردش و نقدینگی خود در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده و از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی "behinyab.ir" و یا به سایت وزارت صنعت معدن و تجارت مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب بانک با خود متقاضیان است، ادامه داد: واحد‌های تولیدی می‌توانند پس از نام‌نویسی در سایت بهین‌یاب و دریافت کد رهگیری، برای پیگیری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 08 تیر 1396، کد مطلب: 1448794: tasnimnews.comwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین