پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي، استفاده از انرژي پاك بدست آمده از منابع تجديد پذير را راه حلي مناسب براي تامين بخشي از نياز واحدهاي صنعتي عنوان كرد.
شعارسال: اميرطيبي نژاد در حاشيه سمينار سرمايه گذاري نيروگاه هاي توليد برق از منابع تجديد پذير در شهرك صنعتي شكوهيه اظهارداشت: با استفاده از شرايط و مزيت هاي جغرافيايي و طبيعي قم مي توان در راستاي مديريت، بهره وري انرژي و همچنين سرمايه گذاري، اقداماتي موثر و كاربردي انجام داد.

وي با اشاره به مسايل زيست محيطي و مشكلات مختلف توليد و تامين برق در استان خاطرنشان ساخت: براي تامين برق مورد نياز واحدهاي صنعتي طي چند سال اخير اقدامات گسترده اي در اين زمينه انجام و بالغ بر ميلياردها تومان هزينه انجام شده است تا بخشي از نياز واحدهاي صنعتي برطرف گردد.

طيبي نژاد تصريح كرد: در اين ميان واحدهاي صنعتي با بهره گيري از دانش و تكنولوژي روز در اين بخش مي توانند ضمن استفاده بهينه از فضاي واحدصنعتي خود براي توليد برق از منابع تجديد پذير به خصوص سلول هاي خورشيدي، نسبت به درآمد زايي و به نوعي سرمايه گذاري مطمئن با سود بالا اقدام كنند.

وي به خريد تضميني برق توليدي توسط وزارت نيرو اشاره كرد و توضيح داد: خود واحد توليدي و يا سرمايه گذاران مي توانند با استفاده از فضاي واحدهاي صنعتي و يا زمين هاي شهرك، نسبت به سرمايه گذاري در اين بخش و توليد برق و فروض تضميني 20 ساله به وزارت نيرو اقدام نمايند.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم يادآور شد: در همين راستا سميناري با مشاركت سازمان انرژي هاي نو ايران در شهرك صنعتي شكوهيه و با حضور مديران واحدهاي صنعتي، فعالان بخش نيروگاههاي تجديد پذير و مسوولان مربوطه برگزار و سياست ها و برنامه هاي دولت در اين بخش تشريح شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از رسانه خبری قم نیوز، تاریخ انتشار: 7 دی 1395، کدخبر: 45015، www.qomnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
خوش خیالی ها بازم شروع شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین