پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۶۴۴۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
استاندار تهران در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه ریزی بهارستان بر بررسی و حل مشکل ۴۹۷ واحد صنعتی غیر فعال و نیمه فعال در این شهرستان تاکید کرد.

شعار سال: محمد حسین مقیمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان بهارستان طی سخنانی گفت: طبق گزارش مدیرکل صنعت، معدن، تجارت استان تهران و فرماندار بهارستان ۴۹۷ واحد غیر فعال و نیمه فعال در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: دلیل تعطیلی و نیمه فعال بودن یک سری از این کارخانه ها به دلیل نداشتن بازار برای کالای تولیدی آن ها است، که این مشکل در سراسر کشور وجود داشته و مخصوص بهارستان نیست، تعداد دیگری به دلیل نداشتن مواد اولیه و سرمایه در گردش، کادر اجرایی ضعیف، بدهی های مالیاتی و ... تعطیل شدند.

استاندار تهران گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید، یعنی برویم و مورد به مورد در مشکلات این کارخانه ها ریز شده و کمک به حل آن ها کنیم، یک کار ما این است، که سرمایه گذاری های جدید انجام دهیم و کار دیگر فعال کردن سرمایه های موجود است.

مقیمی خطاب به فرماندار بهارستان و بخشداران گلستان و بوستان، تاکید کرد: بایستی برای تک به تک این واحدها شناسنامه درست کنید و دلیل تعطیلی آن ها را به دقت بررسی کنید، اگر مشاهده شد که دلیل تعطیلی مشکل آب و برق و گاز است، با استناد به قانونی که اخیرا تصویب شده است مشکل را حل کنید.

وی با بیان این که مشکلات هر کارخانه با کارخانه دیگری متفاوت است، گفت: بایستی ابتدا مشکل را تشخیص داده و ضمن ارائه گزارش به آقای امامی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، کمک به حل آن ها کنید، بنده یک بار دیگر مخصوص این ۴۹۷ واحد به بهارستان می آیم و این واحدها را تعیین تکلیف کنیم.

استاندار تهران افزود: واحدهای نیمه فعال و غیر فعال در بخش های کشاورزی و گردشگری نیز وجود دارند، که باید علت تعطیلی با پیگیری و مسئولیت فرماندار بهارستان آن ها بررسی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 23 مهر 96، کد مطلب: 4114314:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین